• blandlänning

Brasiliansk vaxning i Lund?

Vet ni var man kan få en brasiliansk vaxning i Lund? Och kanske ungefär hur mycket det kostar?

Jag har en speciell helg då jag vill vara slät och fin, hur långt innan kan man göra vaxningen?

• Svar på tråden Brasiliansk vaxning i Lund?
  • JePPes_brud

Kan du inte höra med ngn skönhets/hudvårds salong om du söker på det och lund på hitta.se ?? Vet inte om håret växer fortare där än annat håll men när jag vaxar mina ben brukar det vara lent o fint länge.... men 4-5 dagar innan kan du ju göra det om du vill känna dig nyvaxad iallafll ;)

• blandlänning

Jo, jag har ju kollat på hitta.se, men de flesta utför bara vanliga vaxningar. Det är ju lite annorlunda, och eftersom det är mer intimt så vill man ju ha någon som är van... :)

• JePPes_brud

Men har du ringt eller bara kollat på nätet ?? Ibland skriver dom inet ut och annars kanske du kan få tips på vart du ska vända dig kanske ??

• Joleen

jag rekommenderar dig att göra det tre dagar innan för första gången kan underlivet bli lite rött och svullet efteråt och det är finare och det hunnit gå ner! Många ställen utför inte brasiliansk vaxning, vad får du upp om du googlar brasiliansk vaxning+Lund?

• Joleen

Hittade detta n'r jag googlade:

www.hudstylisterna.se/

De tar 400 kr för brasiliansk, det är ett ganska bra pris. jag bor i Göteborg och min vaxare tar 399 kr, har varit hos en tjej som tar 599 kr.

• blandlänning

Hmm... Men det var ju i Stockholm. Lite långt borta! Hittar bara en massa gamla BT-inlägg, och de salonger som rekommenderas där hittar jag inte mer på internet. (Från 2005 bl.a.)

• humm

Studio Cera i Malmö, 320 kr, fantastisk personal.

• Mrs*N* 18/8

Jag tror att eleverna på hudvårdslinjen, Tech Futurum, i Landskrona utför billigt.

• Gosegrisen

Ego på clemenstorget har gjort det tidigare... men jag vet inte säkert om de fortfarande gör det.

Svar på tråden Brasiliansk vaxning i Lund?