• Miss Sofie

Glamoros Mohippa?

Hej,

Jag behover lite hjalp. Jag forsoker hjalpa min kompis organisera en mohippa.
    Jag bor i England sa alla ar engelskor (forutom jag saklart), sa det blir ingen kidnappning och bruden vill veta vad som ska handa, hon maste godkanna allt, valdigt trakigt tycker jag men men

Jag kanner inte bruden sa val men hon ar ganska glamoros, jobbar som flygvardinna och ska gifta sig med en pilot. Hon vill absolut inte ha nat smaklost, hon vill ha glamor. Sa vad kan man gora?
    Det enda vi har an sa lange ar pole dancing, eller ja vi vantar pa svar om hon gar med pa det.
    Hon vill inte ha nagra aktiviteter som paintball, go-carting, spela in en CD eller nat sant.

HJALP!

• Svar på tråden Glamoros Mohippa?
  • Forsfors

vinprovning, chokladprovning och sånt känns ju glamoröst,

• Forsfors

Brainstormar glamorösa grejjer och hoppas du får någon inspiration: bubbelpool, cahmpange, strass och diamanter...boa, fjädrar, snygga naglar, snygg sminkning, långklänning, någon som spelar flygel, trerätters, limousin, långa handskar. 40-50 tal, storband.

• Miss Sofie

Hon vill inte ha 50-tal, ingen poledancing, ingen boa eller fjadrar eller nat sant. Valdigt jobbig brud!

Men champagne och sant, vinprovning och chokladprovning later ju bra. Far hoppas att hon gar med pa det och om vi hittar nanstans i Newcastle dar man kan gora sant.

Tack!

• Forsfors

ni kanske kan be henne brainstorma fram vad hon anser är glamour...om hon inte går med på något ni kommer på så får hon ju helt enkelt berätta vad hon vill göra, är ju lite svårt för er att gissa om hon är tvär hela tiden. Lycka till!

• keeya

gud va jobbigt!
    ansträng dig inte för mycket. bjud på middag. that's it. så kanske hon lär sig en läxa. Det är inte meningen att bruden ska vara med och bestämma om sin möhippa, då kan hon lika gärna hålla i den själv, så slipper du det problemet!

• Miss Sofie

Jo jag haller med. Jag sa at min kompis att fraga vad hon vill ha. Om hon inte vet vad hon vill gora och sager nej till allt vi foreslar sa far hon noja sig med middag i finklader.

Tack for er hjalp!

Svar på tråden Glamoros Mohippa?