Izunia hemsida
Skulle jättegärna vilja titta på era bilder igen men minns inte adressen.
Skulle jättegärna vilja titta på era bilder igen men minns inte adressen.
hejsan! Snubblade över mitt namn pa ett inlägg! ;)
var hemsida är www.andijoseph.com/wedding.html.
Men jag tror det är nat problem med sidan just nu, men den ska funka snart igen!
Tack så mycket, hoppas att den funkar snart.
Det kan ta lite tid att fa igang den tyvärr... :( Har lite problem med sidan bilderna ligger uppe pa. Förhoppningsvis fixar det sig annars far jag flytta bilderna. Var det nan speciell bild du ville se? Jag kanske kan skcika dem till dig.
small town girl nu fungerar var hemsida!
Jag får det inte att fungera :(
nu gick det..haha fattade inte att man skulle trycka för att komma vidare
:)Det kan vara lite knepigt.. jag tänkte inte sa langt när jag konstruerade den!
Izunia, var hade ni er bröllopsfest? älskade bilderna därifrån
Tack Bea! vi hade var fest pa AF borgen i stora salen i Lund.
vad kostade det att ha festen där? då måste man ha catering från tegners va?
Ja maste maste köpa maten fran tegnérs, men den är faktiskt inte sa dyr och väldigt god. Dessutom far man ha med egen alkohol.
Priset beror pa vilken sal man vill hyra. Vi tog den största sa den var ocksa dyrast. Hur manga sak ni vara?
vi ska vara ca 70 stycken
da kan ni nog vara i lilla salen/ festvaningen. Det är dessutom billigare än stora salen. Kontakta AF för prisförslag. När ska ni gifta er?
18e augusti blir det =)
Vad trevligt. Vi gifte oss 12 augusti förra aret. Nu kommer tiden att ga fort för er..men har ni inte bokat AF än, sa är det säkert redan fullbokat...sommaren är populär..
Ja så e det nog =) Du har inga idéer på andra trevliga lokaler här i närheten?
jag kan tyvärr inte komma nagra.. Men om du letar upp Vänner Lund trad 6, sa är det massa brudar fran just Lund som kan tipsa dig om olika lokaler.