Deoderanter
Jag har ett bra tag nu använt rexonas crystal clear pure silver som är en snabbtorkande deo. Jag tycker det är kanon istället för att man ska vara kladdig under armarna en bra stund för att sen smeta ut det på kläderna. Jovisst har ju de snälla företagen kommit med nya varianter som inte ska lämna spår men fortfarande så försvinner ju deon under armarna och man luktar snabbare svett. Har provat massor av deoderanter men blir hela tiden besviken för att vanliga sommardagar så luktar jag illa efter bara några timmar. Har ständigt en deo (naturligtvis snabborkande) i väskan för att kunna gå och tvätta mig och ha på nytt..
Nu verkar det som om rexona har bytt ut hela sitt sortiment;-( Den deon som nu heter crystal cler agua är inte speciellt snabbtorkande och luktar inte så där vidare gott heller för den delen. Dessutom så trots att det är vinter och jag inte har svettats idag så luktar jag inte gott under armarna just nu och klockan är bara strax över halv 6.
Så nu flickor behöver jag era tips.
Vad använder ni för deo?
Vet ni några fler snabbtorkande deoderanter som är effektiva?
Skulle bli överlycklig om jag fick lite tips.. känner mig som en äcklig stinkbomb