• Anna84

Saknar bröllopet!

Nu har jag snart varit gift i 11 månader och jag saknar bröllopet. Allt kul man får läsa här på BT och alla vackra bröllopsklänningar. Jag vill gifta mig IGEN!!! Jag vill prova fler klänningar och jag vill ta fler kort och känna mig fin igen och vara nervös och se hur nervös min man är. Jag vill sätta upp håret, och planera saker med min man. Det var så kul... *suck*

Saknar det...

Kram

• Svar på tråden Saknar bröllopet!
  • pinklady

Är rädd att jag oxå kommer att känna så sen när allt är över!

För visst är det hur mysigt som helst att drömma,planera och fixa (oftast!)

Jag undrar vad jag ska tänka på och planera efter bröllopet, det kommer bli så tomt!

• Pumpalot

Jag håller med till punkt och pricka.. Och jag gifte mig för 10 dagar sen!

• sera

planera födelsedagar å bröllopsdagar då =) jag längtar efter att få vara gift! 3 månader kvar bara...förberedelser i all ära men en sån vacker dag kommer bli första vackra dagen i vårt vackra gifta liv...så tänkeer jag =)
    cheer up =)

• Fru Cinderella

Och det finns ju så mycket annat kul man kan planera!!!

• ;o)

Härligt (på sätt och vis) att höra! Man får inte glömma bort att njuta mitt i allt planerande! Detta är (antagligen, förhoppningsvis) det enda tillfället man får att göra en sån här grej - så ta det lugnt och känn efter hur KUL det är att planera och prova och stöka tjejer!!!

• viktualia

själv glider jag vidare mot att fixa min 30 årsfest, grubbla över husköp och renovering, nya skojiga uppgifter på jobbet och annat skoj.. livet består av så mycket och nån tomhet efter bröllopet har jag inte känt!

• Glitterkråkan

Jag tänker som Sera, man får planera annat som också är romantiskt! Ett äktenskap/förhållande måste ju underhållas, det är faktiskt viktigare än själva bröllopet! Så se fram emot att planera in romatinska week-ends och inte minst bröllopsdagar, kanske med olika överraskningar till din man. Jag kan tycka nu en tid efter giftermålet att resor och annat man planerar in tillsammans känns som en "förlängning" av bröllopskänslan, man kan ta med sig det man kände då och lite uppleva det igen. Så det är inte kört!

•  Miss Cee

Du får väl ordna en stor temafest till nästa år eller nåt :)

• mrztigger

jag vet hur jag kommer reagera och det kommer vara på samma sätt som TS. Jag kommer därför planera 1:års dagen rätt mycket, samt att vi fyller 30 om 5 år! finns massa kul att planera för att inte skana den stora dagen för mycket.

Svar på tråden Saknar bröllopet!