• Miss Me

Bröstförstoring - råd?

Hej hej alla glada!!

Jag ska genomgå en bröstförstoring om knappt en månad och undrar ett par saker. Ni verkar vara kunniga och vore väldigt tacksam för svar.
    Idag var jag på konsultation - på kosmetisk kirurgi. Sköterskan jag pratade med va virrigare än mig så jag bad om att träffa läkaren, vilket jag får göra nästa vecka.

Jag är alltså 160 lång väger 50 kg. Hon rekommenderade 300 cc till mig, gelehallon, bakom bröstmuskeln. Jag har idag A kupa och vill ha lagom C kupa. Vet ngn hur 300 cc resulterar sig? Låter det lagom? jag vill inte ha för stora så att folk märker.
    Ni som har gelehallon, hur känns dem? har ni fått några komplikationer?
    Sköterskan skrämde ihjäl mig när hon talade om kapselbildning.

Vore tacksam för svar....väntar :)

KRam så länge!!!

• Svar på tråden Bröstförstoring - råd?
  • Miss Me

Förlåt, glömde även fråga om släta är en bra idé?

• Pama_lija

Gå in på qvinna.info Klicka på före och efter bilder . Välj a-c och 2-300 eller 3-400 så får du se hur det ser Dfinns också en lista över kirurger som är ok, kolla om din är med..
    Som jag har förstått det så är det mindre risk för kapselbildning (med de inlägg som har skrovlig yta..

• Zemiramis

Jag är 161cm lång och väger c:a 53kg, i icke gravidt tillstånd. Jag har 280cc framför muskeln. Runda geléhallon, släta.

Jag har inte haft några komplikationer och jag har haft mina implantat i snart 8 månader. Jag är väldigt tunn om bålen så jag fick 65E efter op. Men tänk på att en 65E är en 70D som är en 75C. Så det är inte så stort som det låter. Sen har du ju alltid kläder på dig vilket gör att det inte alltid syns hur stor bröst man har.

• Peisy

Hej Miss me!

Min kompis är 160 och väger runt 50 kg. Hon ska lägga in geléhallon 270cc för att få en C-kupa. jag tycker man blir helt förvirrad när man ser hur olika samma storlek på implantat blir på tjejer i ungefär samma storlek.

Hoppas allt går bra för dig. jag är själv rädd för att få förstora bröst, men samtidigt vill man inte ha för små. Det är en djungel där ute.

Svar på tråden Bröstförstoring - råd?