• lourdes

London Taxi - Black Cab

Vill ha tag i en Black Cab, sk London Taxi, som transport efter vigseln. Finns det någon som vet var man kan hyra sådana?

• Svar på tråden London Taxi - Black Cab
  • lourdes

Inte dum, men en svart ska det helst vara... Någon annan?

• lourdes

Chippen, finns det bara vita londontaxibilar under den länken? Och ser modellen ut att vara den nya. Vill ha den gamla modellen och så svart.

• Chippen

Lourdes det är den klassiska modellen som har varit en trotjänare på Londonsgator men nu är omgjord till cab över passagerar delen och om lackad till vit.

• Lillamig

Oh, det skulle jag ocksa vilja ha (forstar inte var i landet brollopscab finns) och jag skulle ocksa vilja ha en svart vanlig - puff!

• lourdes

Allt låter bra förutom cab... så jag puffar jag också!

• alvbröllop

Åååååh vad spännande! Ska du gifta dig i london Lourdes? Berätta! Min bästa väninna gifte sig i London - det va inte så välarrangerat med egen blackcab å grejer - det stod hur många såna som helst ute på gatan dock som vi hoppa in i efter rådhuset.

Jag ska dit i sommar igen och jobba på ett bröllop så jag e nyfiken här! Berätta allt!!! Snälla!

• Chippen

bröllopscab är stationerat i Stockholm.

• lourdes

Åh, nej, nej, jag ska inte gifta mig i London. Ska gifta mig i Kungslena, utanför Tidaholm.

• lourdes

... är dock väldigt förtjust i just London Cab. Dom är så bulliga och söta ;)

• alvbröllop

Jahaaaaaa hahahaha...

• Lillamig

Jag ska gifta mig i Sverige men bor i London sa darfor tycker jag att det vore en kul grej. Min arbetskamrat har i London som ska gifta sig har ordnat en hel flotta av black cabs som star utanfor kyrkan dekorerade med vita band fram for att ta gasterna till middagen - hur haftigt ar inte det. En annan popular grej har borta ar att hyra speciella roda double decks for att transportera gasterna och da star det Wedding framme pa destination skylten.

• alvbröllop

åhh jag har sett bilder på sånt - dom har ju tydligen helt tagit bort dom gamla dubbeldeckarna ur reguljär trafiken..

dom som va så fina men men...

• Lillamig

Ohhhh, ser dubbeldeckare har hela tiden, akte med en sa sent som i lordags? Min syster sa nagot om det ocksa men jag tror att det ar den gamla typ som man hoppar pa dar bak med.

Ingen annan som har tips?

Svar på tråden London Taxi - Black Cab