mina favoriter
Undrar om det är någon som vet i fall inlägg man lagt i sina favoriter försvinner efter en tid, och efter hur lång tid då i så fall? Jag upptäckte att min lista på favoriter blivit mycket kortare än sist jag var in där...
Undrar om det är någon som vet i fall inlägg man lagt i sina favoriter försvinner efter en tid, och efter hur lång tid då i så fall? Jag upptäckte att min lista på favoriter blivit mycket kortare än sist jag var in där...
puffar...
ingen som vet??
Trådarna stängs ju av efter en viss tid och då antar jag att det oxå försvinner från favoriter..=)
kanske om trådearna blir döda? ingen skriver?
jag är periodare här på BT och från förra gången fanns ingen favorit kvar när jag loggade in :)
3 månader ,men man kan vel fortfarande söka efter vissa om man har riktiga rubiken osv då underlättar det ju .
Eller har jag missuppfatta frågan ?
så med andra ord så gäller det att skriva upp vad man har lagt i sina favoriter, så att man kan söka på dem när man vill läsa igen. Jag brukar lägga de trådar som har bra tips i mina favoriter, så det är ju synd att de försvinner innan man hunnit använda sig av tipsen.
Om man inte varit inne på en favorittråd på 3 månader så tror jag den försvinner... Är inte helt säker men nåt sånt tror jag det är iaf!
När vi planerade vårt bröllop så skapade vi en mapp i favoriter (alltså på vanligt sätt EJ här på BT!) där vi sparade alla trådar som vi verkligen vill ha kvar! För i de mapparna rensar ju ingen annan än själv så där blir de kvar!