• Mrs Håkan

mina favoriter

Undrar om det är någon som vet i fall inlägg man lagt i sina favoriter försvinner efter en tid, och efter hur lång tid då i så fall? Jag upptäckte att min lista på favoriter blivit mycket kortare än sist jag var in där...

• Svar på tråden mina favoriter
  • Septembercess

Trådarna stängs ju av efter en viss tid och då antar jag att det oxå försvinner från favoriter..=)

• Tizzeltazz

kanske om trådearna blir döda? ingen skriver?
    jag är periodare här på BT och från förra gången fanns ingen favorit kvar när jag loggade in :)

• BT brud

3 månader ,men man kan vel fortfarande söka efter vissa om man har riktiga rubiken osv då underlättar det ju .
    Eller har jag missuppfatta frågan ?

• Mrs Håkan

så med andra ord så gäller det att skriva upp vad man har lagt i sina favoriter, så att man kan söka på dem när man vill läsa igen. Jag brukar lägga de trådar som har bra tips i mina favoriter, så det är ju synd att de försvinner innan man hunnit använda sig av tipsen.

• Fru Henax

Om man inte varit inne på en favorittråd på 3 månader så tror jag den försvinner... Är inte helt säker men nåt sånt tror jag det är iaf!

När vi planerade vårt bröllop så skapade vi en mapp i favoriter (alltså på vanligt sätt EJ här på BT!) där vi sparade alla trådar som vi verkligen vill ha kvar! För i de mapparna rensar ju ingen annan än själv så där blir de kvar!

Svar på tråden mina favoriter