Örhängen utan hål?
Hej,
Jag vill gärna ha örhängen på bröllopet, men jag har ej hål i öronen och vågar inte ta heller *fegis* ...
Finns det såna "clip on" nu för tiden??
Och var isånnafall..
Nån som vet?
Tack
/MissyPink
Hej,
Jag vill gärna ha örhängen på bröllopet, men jag har ej hål i öronen och vågar inte ta heller *fegis* ...
Finns det såna "clip on" nu för tiden??
Och var isånnafall..
Nån som vet?
Tack
/MissyPink
Je Bijoux har en del, de finns på zylber:
www.zylber.com/artikel/230/&bra=3&cam=&search=&sort=1&p=4
sen vet jag att dessa finns i vitt och är clips:
www.leshop.se/produkt.asp&pId=1573
Annars har Glitter-butikerna en del clips, Pilgrim har enklare clips med fasettslipade stenar, jag har ett par från Dyrberg Kern som är clips osv. Det börjar komma mer och mer...
Glitter har också clips som man kan fästa vanliga hängande örhängen i, svårt att förklara. Man gör liksom om vanliga örhängen till clips, alltså.
om man inte vill ha med hål så finns några olika alternativ idag.
1. gamla hederliga clips.
2. förlimmade (som klistermärken nästan)
3. lösa och sedan använda teaterlim till (samma som till lösögonfransar).
4. magneter.
så visst finns det för dom som inte vill ha hål i öronen, bara o ge sig ut på stan o leta.
Här fanns från swarowski
shop.swarovski.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en_SE/-/SEK/SW_BrowseCatalog-Start&ProductPage=0
Oj.. visste inte att det fanns så mycket.
Tack så mycket för hjälpen! Nu slipper jag göra hål
Åhléns har även och Kicks, det finns jättemånga clips nuförtiden för oss som av en eller annan anledning inte kan ha hål. Toppen!
Magneter har jag även köpt på H&M på herravdelningen, enkla fina strass i olika färger.
Magneter, hm, måste testa! Först lät det som skonsammare, men sen tänker jag att det måste göra attans ont.
Hade jämt klips förut, men började få ont i huvudet. Kanske värt att göra ett försök igen
Undrar en sak: Ser det inte fånigt ut med clips? Som en tant liskom ..
liskom?? Menade liksom..
Fast det passar ju mig
Jag köpte massa fina clips på Glitter å det syns inte att det är clips så tantigt vet jag inte ;)
MissyPink
Jo, alltså, andelen tantiga örhängen är större vad det gäller clips jmf med vanliga örhängen, det tycker jag iaf... Men jag tycker inte att det ser tantigt ut bara för att det är clips, många örhängen syns det inte på om man inte står väldigt nära.