• Mill

Kändis klänning

Hallå!
    Har precis läst Amelias senaste bröllops tidning och fastnade för den klänning som Johanna Lind (fd fröken Sverige) hade när hon gifte sig. Är det någon som kan hjälpa mig att tala om vad det är för märke osv??!??? Hoppas på hjälp, jag kan inte tänka mig någon annan modell

• Svar på tråden Kändis klänning
  • Ellte

Jag har aldrig sett klänningen, men ett tips om du inte får reda på vilket märke etc. det är är att ta med bilden till en sömmerska så kan hon/han ju sy upp en klänning utifrån bilden.

• jungfrun

Hej!
    Kan tipsa om att hon fick den designad av Göran Alfredsson,stog i Bröllopsmagasinet nr 11,snart kommer det nya nr ut av Bröllopsmagasinet den 4 februari,där det kommer att vara ett reportage om hennes sagobröllop...

• Mill

Tack! Vad glad jag blir, vad skulle man göra utan alla kloka människor på BT
    Kram!

• jungfrun

Lycka till med klänningen och hoppas du får den du vill ha!
    Kram

• kumner23

Kändisbröllopsklänningar skapar ofta rubriker, och Göran Alfredssons skräddarsydda design för en stjärnas sagobröllop nils van der poel flickvän, som presenteras i Bröllopsmagasinet, visar upp blandningen av high fashion och personliga berättelser som fängslar fans över hela världen.

Svar på tråden Kändis klänning