• Miss Cykel

Eleganta, gamla bilar i Mälardalen

Hallå!

Är det någon som kan tipsa om någon som hyr ut och kör brudpar i eleganta, gamla bilar exempelvis Rolls Royce, Bentley osv? Vi ska gifta oss mellan Sala och Västerås, så bilen borde bo i närheten av Uppsala/Enköping/Västerås/Sala. Hoppas på bra tips! :)

• Svar på tråden Eleganta, gamla bilar i Mälardalen
  • catte

Är också nyfiken eftersom jag har kollat runt men de flesta utgår från Stockholm vilket medför extra kostnader ju.... drygt!

• Miss Cykel

Precis! Vore betydligt bättre om man kunde hitta något närmare. Var ska ni gifta er?

• catte

Vi skall gifta oss den 14/7 i Skerike kyrka! Känns lite jobbigt att inte ordant med transport men vi hoppas på att det löser sig mot slutet! Vart gifter ni er då?

• catte

Har faktiskt bokat bil nu eftersom det börjar närma sig sommar och högsäsong...

kolla in och den första bilen på sidan, Daimler DS420 Limousine (statesman)

www.bfm.nu/enkoping.htm

• Miss Cykel

catte: Den såg fin och häftig ut. Är det den ni ska åka i? :)

• catte

Miss cykel: Japp, den kommer vi åka i.... perfekt för då för mina 3 brudtärnor, min bror (som skall föra fram mig till altaret) och fotografen plats då den tar 6 personer.... har du hittat ngn bil än?

• Miss Cykel

Nej, det har legat lite på "is" mitt i all stress. ;) Är det 3500 man betalar för den?

• catte

Ja, men eftersom den utgår från enköping och vi bor i Västerås så är det lite mer.... tänk på bokningsavg. som tillkommer med 800:-

Svar på tråden Eleganta, gamla bilar i Mälardalen