hjälp...herpes?
Vet att det finns massa trådar om herpes men alla verkar vara gamla så jag skriver en ny...
mår verkligen så himla dåligt, jag har haft munherpes typ hela mitt liv och får utbrott i samband med förkylning och stress. Min sambo har aldrig kännt av något och inte heller mitt ex och jag gör ju självklart inget när jag har utslag
Men härom dagen fick jag vad jag trodde var en finne på sidan av munnen och tänkte inte mer på det. Igår gjorde det lite ont men jag trodde bara det berodde på att jag hade klämt lite mycket. Sen på kvällen hånglade jag och min sambo och jag gjorde även andra saker med munnen.
Imorse syntes tydliga blåsor bredivid och i mungipan! Är så himla orolig för att jag har smittat honom nu, vet ju att det smittar mest i början. Och tiden för insjuknande är typ från 3 dagar till en månad. Vet inte hur jag ska kunna vänta så länge!! Usch jag hatar verkligen det här, skulle ge vad som helst för att
slippa de här himla blåsorna!!
Tråkigt är också att jag borde vara jätteglad idag, blev uppringd och tillfrågad om ett extrajobb inom det område jag studerar! Har varit där och pratat med dem nu på eftermiddagen och ska börjag lite på onsdag redan! År så glad för det, men nu sitter jag bara här och gråter...
Tröst eller råd någon? Vet egentligen inte vad jag vill med det här inlägget, kände bara att jag var tvungen att berätta för någon...