• Idwill

Tillbaka på skatten :-)

Får man som svensk dela med sig av sin glädje
    Vi fick reda på igår att vi kommer att få tillbaka 14200:- på skatten
    Nu faller många stenar från mitt hjärta. Jag har hela tiden varit stressad över att budgeten håller på att överskridas, och nu kan vi med gott samvete kosta på oss just det bröllop som vi önskar *jippieee*

• Svar på tråden Tillbaka på skatten :-)
  • snäckan80

TYcker absolut det. Fick själv tillbaka nästan 9500:-. Ringde m2b direkt. Kände också det som att en sten föll från axlarna. Grattis

• Joleen

Dum fråga kanske men hur kollar ni att ni får pengar tillbaka?

• snäckan80

Har fått kuvertet. Annars tror jag man kan kolla med e-legetimation på skatteverkets hemsida.

• Foxi

Jag väntar med spänning på mitt kuvert. Min m2b fick tillbaka typ 25.000:- Jag hoppas på ett par tusen iallafall. Helt klart att de läggs på bröllopet!

• Fru Cinderella

Min sambo måste betala 350kr :(

Själv får jag 1900:- :)

• littlepixiegrl

4500kr får jag tillbaka och det trodde jag verkligen inte att jag skulle! :)

• 20071231

Jag vill också veta!!
    Antar att jag snällt får vänta några dagar till, då jag ännu inte har fått mitt kuvert...

• A n n i s e n   25/8 - 2007

20071231
    Du kan skaffa bankid genom din bank, gå in på hemsidan och kolla.

• Bridetobee

Totalt ca 29000 kr tillbaka tillsammans. Det var vår del av bröllopet! Känns jättebra. Då behöver vi inte snåla och ändå sitter jag här och kollar priser på bröllopstårtor och tycker 45 kr är dyrt.

Är det inpräntat på något sätt att man alltid ska leta efter det som är billigast och bäst??

• 20071231

Gick in på hemsidan men fattar inte hur jag ska bära mig åt... *trög*

Svar på tråden Tillbaka på skatten :-)