• klurifax

Nya pulvertråden! :-)

Såg att camebridge-tråden stänger snart, tänkte starta en ny för alla pulverdrickare. Här kan vi peppa varndra och ge tips!

Vi vet att påsar, soppor och pulver inte är en långsiktig lösning, utan ser det som en bra start för att trigga i gång motivationen att lägga om kosten och få ett hälsosamt liv!

Men först och främst vill vi vara "fina" på våra bröllop!!

• Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)
  • Pretty^Woman

hej
    Buslinna

Tack för svaret! Jag måste nog tvinga i mig dem andra påsarna :(.

Lycka till alla !!

• LK-tjej

hej hej, jag har också börjat med pulver. går och tränar på itrim och äter cambridgesoppar. jag väger 81 kg, är 173 cm och ska gå på ren kur till 65 kg. alltså 16 kg att gå ner. tycker att det går väldigt bra. skönt att se kilona rinna av :). hur går det för er andra?!

• Kiwin

Inne på 4:e dagen nu :D Jag måt prima och inget sötsug alls. Har ingen målvikt eftersom min fettprocent är väldigt låg...Väger mkt pga muskelmassa och vatten 165 väger 80 kg. skulle vilja ligga runt 65 kanske!

-peppa peppa-

• Asynja

Hallå Jag joinar detta forum nu också, efter att ha suttit ett tag och läst
    I morgon är inne på min 3:e vecka och ska väga mig!

Hör av mig snart igen,och lycka till brudar

• LK-tjej

Asynja: tre veckor! va bra! vilken vikt börja du på och vad har du för mål? har du inte vägt dig på tre veckor kommer det nog att bli en positiv överraskning!

• Asynja

LK-tjej

Tack,det känns skönt att vara igång på allvar Mja,jag har sisodär 30 kg att gå ner ungefär.Och jo jag har vägt mig,senaste för en vecka sen så på 2 veckor hade jag gått ner 6 kg,inte illa pinkat Så det ska bli väldigt spännande och väga sig imorrn,jag hoppas at jag landar på 9kg minus.Men som det känns nu så tror jag faktist att jag stått still,men det visar sig
    Kör du själv,och hur går det?

• fröken yrväder

ok...får riktigt bra...MEN åt på kalaset jag var på igår....trots att jag hade packat både shakern o bananan ck. Sååå besviken på mig själv..men nya tag idag!!! Ska på invägning på tisdag...en vecka har gått o jag har ätit vid 4 tillfällen. Måste på REN kur!! Vilket var avsikten..ha en bra dag alla ck-kämpar!!

• Noomi

Från igår till idag har jag gått upp 1/2 kilo, jäkla mens! Får hoppas att det berömda "raset" kommer sen när jag slutat att blöda.

• LK-tjej

idag har jag tränat som en tok! imorse gick jag på powerwalk i en timma, sen styrekträna jag i en halvtimma, gick på en powerwalk i 45 minuter och snart ska jag jogga. funkar hur bra som helst att träna och gå på ren kur samtidigt tycker jag. det blir t.o.m enklare eftersom sötsuget minskar och man känner sig duktig. har mens nu, så jag går inte ner så mkt just nu, men om några dar är nog vattnet i kroppen tillbaka på en normal nivå. hur går det för er andra med träning och ren kur?

• Asynja

Ren kur för mig funkar utmärkt.Jag fuskar ingeting,det är tre soppor om dagen och sen 3-4 l vatten.Jag är sten hård
    Men ja,jag hade önskat på bättre viktnedgång,hoppas det släpper..
    7,5 kg på 3 veckor

Tänkte börja gå stavgång om man ids!

Svar på tråden Nya pulvertråden! :-)