• Ellas

Vad lägger du i påskägget till din älskling?

Jag har nu köpt det största påskägget som fanns i butiken.

Nu går mina tankar till vad jag ska fylla det med?

Kom med tips!

• Svar på tråden Vad lägger du i påskägget till din älskling?
  • Firestarter

Jag kommer fylla mitt eller hans :) med en Peak-tröja och godis. Sådant i påsar så inte tröjan blir förstörd! *hehe*

• Joleen

Chokladpraliner, en liten bok med dikter, pocketböcker som du tror han skulle gilla, snygga kalsonger, ett halsband/armband, en liten flaska champagne.

Jag tänker köpa ett litet ägg och fylla med exklusiva praliner och tryfflar, har också funderat på att skriva ett frieri på en lapp men vi har ju förlovat oss i helgen och bestämt att vi ska gifta oss inom 1,5 år. Skulle dock vara mysigt att fria på riktigt!

• Lena+Mattias=sant

kinderägg och marsipanägg för sådant godis gillar han

• Fillifjonkan80

nya hörlurar till hans ipod har jag lagt i ett pytteägg. Sen får han ett litet större ägg från våra "barn" (katten och hunden) som de har fyllt med lyxig choklad. :D

Förra året fick han (vi) en romantiskt övernattning på hotell, det var perfekt! Hade gärna givit det igen...men pengarna räckte inte till den här gången... :/

• Snuffen

Jsg funderar på att lägga en lapp där det står "Vill du förlova dig med mig?" Men det är klart ni är redan förlovade och skall gifta er

• A:s wife

vi ska inte köpa nåt till varann eftersom vi gifter oss 2 veckor efter påsk, men vi kommer nog båda två att köpa ngt litet till den andra om jag känner oss båda rätt. funderar på att köpa ett par kalsonger och lägga i ett hjärtformat ägg =)

• Lina_K

Jag äter inte godis alls under året förutom mellan jul och nyår samt på påskafton så jag vill ha godis i mitt ägg

Slänger han i en ring kommer jag ju inte protestera iofs

Vi har dock, fånigt nog, bestämmt att vi köper vårt eget godis då vi har skilda smaker och dålig pejl på varandras godis smak (vi äter ju aldrig godis) sen får vi byta godispåsar med varandra så man kan fylla och gömma den andras ägg...

• Ellas

Såna älsklingscheckar vart får man tag på dom?

• novali

Ellas: Jag har sett checkarna på Åhléns.

Jag kommer att ge min älskling godis samt en kärleksbok. Hade inte planerat det så, men jag beställde en bok att fylla i själv och den kom idag, så jag tänkte att han kan få den till påsk. Bara en påminnelse om att jag älskar honom!

• Ellas

vart köpte du kärleksboken?

• beach

Ellas
    Älsklingscheckar finns också att köpa på Gallerix.

• Ellas

Hur många checkar är det då man köper?
    Jag tänkte även göra en kärleksbok vet dock inte vad jag ska fylla den med? Tips mottages tacksamt.

• Bens wife

Jag funderar på det där med frieri-lapp i godisägget...
    Man kanske kan få in en lapp i ett chokladägg...
    Är det fegt? Jag menar det är ju jättemysigt, men är det bättre att säga?

• Joleen

Ellas:

Jag gjorde en till min m2b. Jag gjorde själva boken själv (med hjälp av brevpapper, sidenband, färgat papper, färgade pennor, pärlor, ståltråd etc). Sen skrev jag ordspråk om kärlek på en sida, tio saker jag älskar hos honom på nästa sida, ett par dikter jag skrivit själv samt tre minnen av vår relation (t ex en pic-nic vi gjorde när vi precis träffats).

• Ellas

Bens wife

Jag tycker att det är superromantiskt med en frieri lapp i påskägget.
    Jag är nygift så jag får dock inte uppleva det

• gargis

Jag skulle nog inte blivit så glad om mb2 hade friat genom att lägga en lapp i mitt påskägg..men det är jag det.Jag tycker om det "klassiska" sättet när man blir tillfrågad med en ring(var oxå så han gjorde).Men det är ju tur att alla är olika:)

• Lady o Lufsen

Gör egna checkar så blir dom ju skräddarsydda för era önskningar/behov...

Svar på tråden Vad lägger du i påskägget till din älskling?