• Fru The

070707 tråd 6

Här fortsätter planeringarna! Ska fixa in listan på oss alla från förra tråden också... Välkomna nya, som gamla 07-or!

• Svar på tråden 070707 tråd 6
  • helenrik

jadam070707
    Var har ni eran fest? Är du uppvuxen i Hässelby Villastad?

• N&N

Hej tjejer! Hann inte in på BT igår kväll för vi firade sambons VG på sin uppsats med champagne och god mat - och att sätta ihop festprogrammen :) De blev urfina, är nöjd. Måste dock till Panduro på lunchen idag och köpa mer band.

Börjar nog få lite nerver ändå, låg vaken till 03.00 inatt och funderade på detaljer...

jag ska bli en fru...lääängtar
    Krya på dig!

Snart är det dags!!!!

• JuliBrud07

Jaha, då har jag lyckats bli förkyld och fått feber. (Har inte haft feber på 6 år) Och som häääärlig grädde på moset har jag mens och fått munsår. Kan livet vara bättre?? *alla svärord jag bara kan komma på* Och jag har massa grejjer kvar att fixa, har tex inte hämtat klänningen som befinner sig i en annan stad. Jag MÅÅÅSTE vara frisk nästa vecka!!! Då är det fullt ös heela veckan, blir det någon möhippa så kommer den att inträffa någongång måndag-torsdag...Åh jag stressar ihjäl mig fast jag borde gå och lägga mig NU. Förlåt var bara tvungen att gnälla av mig...

• eliin

JuliBrud07 - huvva, stackare...försök verkligen att stressa av (JÄTTESVÅRT, jag vet). Det är säkert för att du just är så stressad som det brutit ut, både feber och munsår... Vart är det du ska hämta din klänning, piteå?? Jag hoppas verkligen att det går över snart för dej...*håller tummarna*.

• 7/7-07

Träffade prästen igår.

Sömnlös hela natten...
    nu är ju allt omkring bara detaljer känns det som.
    Det kommer ju att bli fest med mat hur som helst men känslan inne i kyrkan.
    vi fick öva och redan där blev vi tårögda jag och min m2b.. Det här är ju hur stort som helst!!!
    (tilläggas ska att vi nu haft sällskap i 11 år, har två gemensamma barn.)
    snart är det dags for real.
    blir nog hippad i helgen . så idag och imorong ska jag försöka fixa de flesta detaljer.

• pasia - www.js070707.blogg.se

jag ska bli en fru...lääängtar, ¨åååååh jaghar samma problem som dig, är också för fet på ryggen, och om jag gör dne mindre tajt blir den inte lika fin där framme, usch jag skämms så över mitt "bh-fett", är rädd att folk kommer stirra o tänka "shit, hennes klännig är för liten" eller nåt... Ska hårdtråna nu.. Hoppas det fixar sig med foten!!!

jag är jätte nervös inför bröllopet, kan inte sova, usch...

• carina6 nu gift

jag ska bli en fru...lääängtar
    Det är ju inte sant stackars dig, jag kan gå ganska bra nu så om du behöver låna min rullstol så är den ledig

Kram

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Åh,tack ni omtänksamma tjejer:):):)Det värmde!
    Carina6:Vad skönt att du kan gå nu:),Verkligen lyxigt!
    Tack,men nej tack för rullstolen JAG SKA KUNNA GÅ OCH DANSA på bröllopet:)

Jag var till dr:n idag och röntgade,han trodde först att jag slitit av ledbandet,men peppar,peppar,det var helt!:):)
    Så nu är det iaf inte brutet någonstans,bra!
    Det är bandage,och vila som gäller nu 8dagar framåt.:(:(.

Var och hämtade våra trycka askar,och vigselprogrammen idag:)Verkligen fina!
    Askarna är jag dock liiite bessviken på,inte så fina som jag trott:(Men,men det är en världslig sak

Julibrud07:Nu måste du bara bli frisk:)*skickar lite friskbaciller*.

Pasia:Ja,vet du vad som hände igår kväll då Jag höll på att fastna i klänningsshabraket *dog*nästan

Den snodd man hänger upp på galgen fastnade i dragkedjan,INGEN annan än jag var hemma:(,så jag fick snurra runt klänningen tills jag hade den bakomfram,och tills slut fick jag ner drgkedjan,fast det tog TID!

Tyvärr fich jag klippa sönder bandet:(Men, men vad är en bal på slottet .

Kram på er alla:)

• Gerda

Hej tjejer!

Kram till alla som ær nervøsa och drabbats av diverse "stressåkommor". Ni ær inte ensamma - hær har också munsår, mens, visdomstandsfeber och annat dykt upp... men det slæpper væl nån gång

Vi åker till sverige imorgon, hindersprøvningen kom igår så gifta lær vi bli.

Lycka till alla och jag førvæntar mig få se massor av vackra bilder på alla brudar & co. på denna tråd længre fram i sommar!!!

Det har varit en toppentråd att skratta, gnælla och umgås i!

kram, Gerda & co.
    (binder festprogram før fullt!)

Svar på tråden 070707 tråd 6