• Utomlands-brud

BT-beroende!

Hej!
    Är det någon mer än jag som är BT-beroende?
    Sitter här större delen av min lediga tid och även den tiden då jag inte är ledig. Tänker på bröllopet hela tiden och det är ju så roligt att diskutera allt möjligt här!!
    Kom på mig själv med att precis sitta o äta min frukost här vid datorn...
    Jag borde egentligen plugga, usch!

• Svar på tråden BT-beroende!
  • Balinda

ja en till här. sa till min smbo häromdagen att det känns som om jag håller på att bli knäpp. Jag tänker på bröllopet hela tiden..
    Undrar om det kommer att kännas tomt efteråt?

• rocketqueen

Hehehe, välkommen i klubben!

"Hi, I'm rocketqueen and I'm a BT-addict..."
    "Hi rocketqueen!"

• Fru Cinderella

Japp, Välkommen till Anonyma Brölloptister!

• Utomlands-brud

Hallå på er!
    Jag har också tänkt på det som du skrev Balinda, att det kommer kanske kännas jättetomt efteråt...
    Hoppas att det inte är så att man blir helt besviken på bröllopsdagen för att man har byggt upp en massa förväntningar för man gör nog det när man tänker på hur det ska bli just den dagen flera månader innan...

• Balinda

ja det e massor av sådana tankar som snurrar.. man planerar i ett år ( har vi gjort i alla fall) sen är det över på en dag. Satt och klura i går på , tänk om jag skulle bli eller om min M2B skulle bli det. Vaknade i dag jätte risig.. ont i hals och öron. I går mådde jag bra. Det kan ju hända på dagen D oxå..
    Uhjjja jag klurar för mycket.

• Fru Cinderella

Själv känner jag med tre veckor kvar att det ska bli skönt när det är över! Nu när man har sett fram emot det och planerat så mycket kommer det kännas underbart när man istället kan titta tillbaka på det och äntligen börja vårt liv tillsammans! Bröllopet är ju bara en milstolpe bland en massa annat underbart!

• Zozo

Haha.. Vi BT-ister är redan inne pa var 4e trad. De flesta av oss har hunnit gifta oss men hänger kvar här av ohejdad vana... Finns ju sa mycket annat att prata om och man kan ju dela med sig av sina erfarenheter ända..

Tänk bara pa att bröllopet inte är absolut största händelsen i livet - det är en häftig dag (men jag rekommenderar verkligen att fira i en vecka som vi gjorde) och sedan maste man ha andra mal, pa kort och lang sikt. Jag tyckte inte det blev tomt efterat, men da satte vi ocksa igang att planera nâsta projekt nästan med detsamma.

• Utomlands-brud

Zozo: Vilket var ert nästa projekt?

• Fru Cinderella

Jag har alltid minst 1 projekt på G ;)

Efter bröllopet blir det bröllopsresan!

• Zozo

Ah vi hade flera: en treveckors rundresa i Asien, flytt o nytt jobb...

• Yllo

Vem är inte BT-beroende?? Och inte blir det bättre av att man gift sig heller Jag och min man firar snart vår 1-års bröllopsdag och jag kan ändå inte slita mig härifrån... även om jag inte längre planerar vårt bröllop.. utan snarare planerar vårt förnyande av löften som ska ske om ca 7-8 år

• Utomlands-brud

haha, Yllo!

Just nu sitter jag och kollar på desperate house wifes, o kollar på BT, och pluggar lite lite emellanåt....

• ninjan

jag är beroende fast jag inte ens ska gifta mej :D

• TigerLinn

här ahr du en till.. men det är mest när ja e hemma... av någon anledning kan jag koppla bort bröllop å bt lite mera när vi tex som nu är hos mina föräldrar eller om vi åker till min m2b pappa...

men hemma sitter ajg mkt på bt... e arbetslös..

Svar på tråden BT-beroende!