Brudträff i sthlm i april
Jag tror många känner mig vid det här laget och vet hur det är med mitt bröllop. Alltså för de som inte vet, så är det så att jag är förlovad med en underbar man, men inget bröllop är bestämt, för vi har ingen chans att spara pengar eftersom det bara är en som jobbar, men jag har bröllop som hobby och gör även en egen hemsida, där kommer jag även visa saker jag har gjort, som jag skulle kunna hyra ut om nån är intresserad. jag har gjort halsband och en tiara, funderar starkt på att göra fler, lite annorlunda också, fick ett förslag jag vill spinna vidare på från pysselbrudträffen i slutet på förra året, jättekul, även om jag alltid är den som inte har nått bestämt datum eller som inte är gift, men jag älskar de här träffarna och vill gärna ha en, fast jag tänkte närmare ha dem i mitten på april, så det blir lite varmare, än kylan vi har nu, hoppas många är intresserade. Om det är nån som vill vara med så maila mig även på brollop_wedding@yahoo.se
om ni vill att jag ska ta med mig de smycken jag har hunnit göra också, så skriv det i mailet, så vet jag.
"Hedde"