• Lilla Li

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Du får gärna gissa mitt - kul! :D Min mamma håller på en hel del med astrologi, ställer horoskop åt folk och sådär.

Jag är:
    - Envis
    - Självständig, en sann individualist
    - Kan vara ganska självisk
    - Fåfäng
    - Hemmakär
    - Glad och positiv
    - Ambitiös
    - Jobbar med text och bild
    - Konstnärlig
    - Öppensinnig och varm
    - Tävlingsinriktad, men tävlar bara om jag vet att jag kommer vinna

Vad tror du? :D

• Lilla Li

Dallas: Är du samma som jag kanske? Lät ganska likt mig, du fick med saker som stämmer in på mig också men som jag inte tänkte på. ;) Återstår att se!

• Lilla Li

Daphne: Ja jag är nyfiken på vad du är också! Ingen rätt gissning än så länge i alla fall... Får jag gissa vad du är? :)

• Lilla Li

Daphne: Jag tror att du är vädur - som jag. (ooops nu avslöjade jag det så ingen kan gissa på mig längre... ;))

• Lilla Li

Dallas: Tusan... ;) Men stämmer det att du i alla fall är ett eldtecken? (vädur, lejon eller skytt)

• Lilla Li

Jag måste bara tipsa om en grej. Det finns en sida på nätet där man kan se hur man är om man är t.ex. råtta och vädur, som jag. Alltså det kinesiska horoskopet kombinerat med zodiacen. Jag kan tycka att när man läser bara det kinesiska eller bara zodiacen så blir det ganska flummigt och allmängiltigt. När jag däremot läste kombinationen så var det mer detaljerat och slående rätt! Här är min kombination t.ex. www.monika.nu/horoskop/ratta/nyckel_ratta.asp

Gå in på ert kinesiska tecken och klicka där på "Öst/väst" och välj vilken zodiac ni tillhör. Urkul! :D

• Lilla Li

Äsch länken funkade inte... Men gör som jag sa i alla fall. Välj kinesiskt tecken, Öst/väst och sedan zodiac.

• Lilla Li

Medeltidsbrud: Hahaha. :D Get - oxe. Sak samma. ;)

• Lilla Li

small town girl: Skytt eller lejon? *garderar mig* ;)

• Lilla Li

plings: Och du låter ganska typisk för en fisk ja. ;)

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?