• Gabbies

ot- får jag gissa ditt stjärntecken?

Nya Zeeland-dyrkaren är du jungfru?

• Gabbies

Jag är lugn blir ganska lätt uttråkad, jag skulle aldrig kunna jobba på samma ställe i 10 år. Jag är ganska envis och bestämd, har svårt att erkänna när jag har fel. Är tyvärr även en dålig förlorare. Jag älskar djur och att hjälpa andra människor. Jag är lite av en ensamvarg eller vad man ska kalla det, jag har väldigt få men nära vänner. Vad gäller kärlek är jag en trogen person men har svårt att lita på andra, vilket medför att jag har svårt att öppna mig till 100 %, det tar lång tid. Jag är väldigt blyg i stora folksamlingar men är det bara jag och en till pratar jag på som attans. Så vad är jag?

• Gabbies

The- Nej det är jag inte.. :)

• Gabbies

Nope jag e inte tvilling heller..:)

Lägger in igen: Jag är lugn blir ganska lätt uttråkad, jag skulle aldrig kunna jobba på samma ställe i 10 år. Jag är ganska envis och bestämd, har svårt att erkänna när jag har fel. Är tyvärr även en dålig förlorare. Jag älskar djur och att hjälpa andra människor. Jag är lite av en ensamvarg eller vad man ska kalla det, jag har väldigt få men nära vänner. Vad gäller kärlek är jag en trogen person men har svårt att lita på andra, vilket medför att jag har svårt att öppna mig till 100 %, det tar lång tid. Jag är väldigt blyg i stora folksamlingar men är det bara jag och en till pratar jag på som attans. Så vad är jag?

• Gabbies

Nej inte stenbock heller :) Jag var svårgissad jag..

• Gabbies

Nope men min M2b är Oxe.. :)

• Gabbies

Nope jag är ingen fisk heller :)

• Gabbies

malin&eric jag håller med dig..

Svar på tråden ot- får jag gissa ditt stjärntecken?