• moonshadows

Tränings-DVD?

Hej!
    Är det någon som kan rekommendera någon träningsDVD? Jag vill beställa något och prova på, men jag vet inte vilken ajg ska välja..

Kanske C. Electras striptease aerobics :D

• Svar på tråden Tränings-DVD?
  • Fru Cinderella

striptease aerobic, lät hur kul som helst ju, vart får jag tag på den?

• Fru Cinderella

moonshadows
    ska kika på det, tack ;)

• Humma 11/8

Jag har 2 av Carmens DVD:er och det är verkligen tuff, fokuserad träning... rekommenderas verkligen! Sedan har iFORM gjort en riktigt bra serie med träningsdvd:er med olika inriktningar!!!

• M.O:s älskling

Gillar oxå Carmens:)kul att lattja med på dansgolvet med:)

• thalia82

jag har nyligen köpt Carmen Electras Aerobic striptease. finns på både ginza.se och cdon.se.
    insåg fort hur osmidig jag är jämfört med de dansare man ser i videon, men jag antar att det blir bättre så småningom.
    jag klarar inte av att träna bland folk, men jag vill få ordning på lår, rumpa, mage och höfter till bröllopet (i september), och i den här instruktionsvideon fokuserar de just på de områdena. Perfekt att köra nåt pass i vardagsrummet när m2b är på spinning!

sen när man känner att man vill prova nåt nytt finns det ju fler filmer i serien. ;) varför inte ge bort en lapdance i julklapp?

• demilo

Jag fick tips om Billy Banks bootcamp här på BT, köpte den på TV-shop. Den var riktigt tuff, om man gillar lite mer "action". Jag tränar regelbundet annars men blir riktigt svettig.

Svar på tråden Tränings-DVD?