• MUmIntrOll3t

Någon som haft liknande problem??

Jag och min sambo har haft problem med vårat sexliv sen han flyttade in hos mig.
    Han är hemma hela dagarna och när jag kommer hem sover han, medans jag som jobbar kväll är vaken sent och sover på förmiddagarna.

Kanske beror det på att han är arbetslös medans jag jobbar dubbelt som gör att det blir så???

Behöver verkligen era tips på hur man kan väcka sexlivet igen.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Någon som haft liknande problem??
  • Stuyvenberg

Det kommer nog att bli bättre när ni båda har jobb.....

• Joleen

Han har inte möjlighet att rucka lite på sin dygnsrytm så att ni har mer vaken tid tillsammans? Inte jämt men lite då och då, eftersom han inte har ett jobb så har han kanske lite större möjligheter att anpassa sig efter dig!

• jagärsåkär

Ja era livsvanor verkar sätta käppar i hjulet för sexlivet. Jag föreslår att satsa fullt på sex under helgerna! M2b är nämligen nattdjur och jag är morgonpigg. Därför har vi hela dagarna på helgen på oss att hitta kompromisser... hehe, det gillar jag!

Annars försöker vi kompromissa med dygnsrytmen också. Han går upp lite tidigare och jag håller mig vaken lite längre. Därför är vi pigga samtidigt och vill ha sex samtidigt under veckorna. Lite mer än förr i alla fall.

Svar på tråden Någon som haft liknande problem??