har ni någon drömhippa
eller hur skulle ni vilja bli hippade
eller hur skulle ni vilja bli hippade
så här skulle jag vilja ha det
hela gänget komer och överaskar tidigt med frukost och skumpa
vi äter och myser
blir utklädd i slöja inget trams
sen åker vi på nån aktivitet
ridning 5 kamp danskurs eller något
äter en god middag
på eftermiddagen
någon mer aktivitet
spa eller hyra simhallen massge
kvällen avslutas på en mysig resturanhg med god mat och dryck
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m2202196.html
Kolla här!!
Minns min hippa som igår - en härligt solig dag med alla mina fantastiska vänner!
Finns att läsa om här:
www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m1776656-2.html
En bra blandning av mina vänninor samt homosexuella killkompisar. Dagen får vara lite som den kommer.
Ingen utklädnad osv o absolut inget krängande av kondomer. Kanske nåt skoj uppdrag o nån pinsam frågesport.
Det hela bör avslutas med en rejäl spritfest gärna på en bögklubb.
spanar
Fru Hjärtelycka
Läste just om din hippa... vilka kompisar du har!! Måste ha varit en underbart kul dag!
Popupp:
Ja, det var precis i min smak. Det är synd att det bara är "once in a lifetime".....
Min dröm möhippa skulle börja tidigt med att dom klär ut mig och sen gör vi massa roliga saker som femkamp,spela in en cd, skämmer ut mig och att jag får göra små uppdrag. Sen kanske vi badar lite bubbelbad och gör oss iordning och jag blir sminkad och jättefin och sen bär det iväg mot fest där dom har hyrt in en strippa (manlig) och sen festar vi hela natten.
Hmmm., men jag har ju redan haft en möhippa och det blev inte riktigt så här, men bra ändå.
Jag hoppas jag för en möhippa som inte kostar de andra tjejerna skjortan. Vet själv hur mycket det akn kosta för gästerna på ett bröllop...Möhippa, nåt fint att ha på sig o så bröllopspresent plus att en del reser en bit...
Jag tycker det skulle va mysigt om tjejerna kommer o överraskar mig på eftermiddagen. Vill inte bli utklädd dock...Kanske slöja... med en picnic i det gröna...Sedan film o drinkar hemma hos någon...Gärna nåt romantiskt eller komedi. Sedan middag ute o därefter dans o drinkar Extra roligt vore det om svensexan var samma kväll o vi träffades ute de sista timmarna o går hem tillsammans