• Trollungen

14 juli del 4

Såg att den gammla tråden var nerstängd. Startar därför nu tråd nr 4 och hoppas att ni hittar hit tjejjer :).

• Svar på tråden 14 juli del 4
  • Trollungen

Alla 14 juli brudar är välkomna :). Tryckte fel.

• Trollungen

Vart har ni hittat era bröllops skor?
    Har varit runt i varenda skobutik känns det som och inte hittat några som passar. Vill inte ha smala klackar, högst 5 cm och 3 cm bred, vita.

• frokennina

Trollungen jag köpte mina i bröllopsbutiken där jag köpte klänningen...Märke: Rainbox och skon heter Laura. Vill inte heller ha hög klack, dock är de mer benvita än vita.
    Lycka till!

• Trollungen

jag vill inte ha hel vita, då klänningen kommer att vara ?begch?

• klotjohanna

Hej alla blivande brudar!
    Det var längesedan jag var här inne. Har vekligen haft fullt upp med planering...... nu börjar det ta form. Igår rotade jag fram min mammas gamla brudkista som jag har lagt alla bröllopssaker i..... den blev snabbt full. Nu har jag precis beställt löshår, ska bli spännande att se hur det ser ut.

Trollungen: Jag köpte mina skor på laredoute. Då var dom dock inte vita utan guldiga men kolla på postorder för det finna många vita skor nu som inte är så jättedyra.... mina kostade 189 kr.

Förresten...... igår var det 3 månader till dagen D...... nu börjar nedräkningen på allvar.

• Trollungen

Okej tjejjer då håller vi oss till den tråden som gabbies skrev, något som jag missade. :)

Svar på tråden 14 juli del 4