Festlokal på Hisingen?
Söker febrilt efter en trevlig och prisvärd festlokal i göteborgsområdet, helst på Hisingen. Vi ska ha vigseln i Tuve gamla kyrka så idealet vore ju att hitta någon lokal i närheten.
Söker febrilt efter en trevlig och prisvärd festlokal i göteborgsområdet, helst på Hisingen. Vi ska ha vigseln i Tuve gamla kyrka så idealet vore ju att hitta någon lokal i närheten.
Ligger inte Tuve i närheten av Bärby bygdegård? Ring Göteborgs kommun och gråga. De har lokalen i alla prisklasser och överallt i kommunen.
Denna kanske ligger för långt bort (Torslanda) och kanske inte heller är riktigt i klassisk bröllops-stil, men den är kul!
www.flygtornet.com
Fast man kan nog inte fixa maten själv dock...
Hej, vi skall ha våran fest på Wartagården, den är relativt stor rymmer ca: 100 pers.
Kostar 2000:- från fre-sön
Ligger vid Eketrägatan.
elique! Tack för tipset. Känner du till något om Bärby bygegård? Ligger det vackert, är lokalen fin osv?
jag kommer ihåg att vi för länge sedan kollade på Bärby bygdegård men minns inte så mycket av det mer än att det låg därute någonstans och att det fanns en kyka i närheten. Lokalen hade en scen om jag inte minns fel, Den var lite trist och med fula gardiner men om man inreder själva så kan det bli riktigt fint. jag tror att porslin ingick i priset.
Hm.. du får förlåta men vi kollade på så många lokaler att jag inte minns riktigt och är rädd att jag blandar ihop dem. Men åk dit och kolla, vet ja! Har för mig där var en skog också och att huset är vitt men en liten veranda.
Hej!
Du som ska ha bröllopsfest på Wartagården, känner du till om det ingår porslin i hyran. Tror du att drygt 30 pers blir för ödsligt i lokalen?
Hej!
De gånger jag varit på bröllop i Tuve kyrka har festerna varit i Bärby bygdegård resp Albatrossgolfklubbs restaurang.
Kan hålla med om att Bärby behöver lite piffig dekoration - men det är väl inte så svårt att fixa. Kolla i några trådar här på BT. På Albatross blir det väl lite dyrare eftersom det är deras kök man använder.
Lycka till!
Det beror på vad di skall ha för porslin, det fanns inte så vi kunde få tillräckligt med koppar till 60 personer. Och bestick har de inte alls.
Deras tipps var hur som hellst att hyra.
Vi tar det via hyrglaset.se
/Lie