• SoMmAr BrUd -07

en brev kom idag...

fick ett brev idag utan avsändare...
    det stod så här :
    SNART DU GIFTA DIG SKA...
    OCH LITE RÄDD I DESSA TIDER, DET SKULLE JAG VA...
    MAN GÅR ALDRIG SÄKER...
    SOV INTE NAKEN...
    Har inte tänkt alls på möhippa. de e tre månader kvar till vi gifter oss Och efter detta brevet har fjärilarna i magen kommit !Har ni haft era ?

• Svar på tråden en brev kom idag...
  • novali

:D Vad kul! ja det är nog säkrast att du inte sover naken då ;)

Har inte blivit hippad ännu men jag gifter mig inte förrän 25 augusti så jag "hoppas" det dröjer!

• Lilla Li

SoMmAr BrUd -07:
    Haha coolt! :D Vilken kul grej! Nej jag har inte fått nån. Är 99% säker på att det inte blir nån. Däremot ska jag och min tärna spendera sista dagen tillsammans, gå på spa osv och bara ha det mysigt ihop. Men utöver det blir det nog inget.

• Hobby

Jag fick min i helgen som var, en helt fantastisk dag, full med roligheter, utmaningar och mys.

Hoppas du får en lika rolig dag som jag fick!

• chea

Kul med brev
    Jag har de senaste två månaderna fått flera vykort från olika delar av världen med texten "snart är det din tur hälsningar xxx". Känner absolut inte igen handstilarna. Spännande! För mig kan det nog hända när som helst nu - gifter mig i början av juni.

• novali

Tycker att det är kul att det är så genomtänkt, att de skickar meddelnade innan och så. Det har jag aldrig varit med om. Riktigt kul idé!

• lindza

Hahaha...gud så kul men jisses så nervös jag skulle bli, särskilt på kvällen då det är dags att gå o sova...

• Lilla Li

li75a: Ja eller kanske snarare när man vaknar... Låter som om de tänker sno henne tidigt! :D

• Lainan

Haha, min sambo sov naken när de kom och tog honom... *s* 8 stora killar i vårt sovrum med en naken brudgum...

• jessisca

Lainan: Kanske bättre att d va han än du som va naken ändå...

• lindza

Jag blev tokhispig tidigare i veckan då bestmanen ville ha inbjudningslistan för att planera sven6an, (se vilka han skulle kontakta) Planeras hans planeras kanske min...*hua*

Svar på tråden en brev kom idag...