• Marsuinna

Kan man få bort inlägg?

Hej!
    Undrar om man på nå´t sätt kan radera ett inlägg som man själv lagt in?

• Svar på tråden Kan man få bort inlägg?
  • Lilla Li

Nope det går inte. Om du inte anmäler det till BT så att de tar bort det, men det gör de bara om innehållet bryter mot forumreglerna.

Varför vill du ta bort ett inlägg?

• ceowyn

Vet inte.....jag tror inte det går att göra själv. Men du kanske kan prova att anmäla ditt eget inlägg till moderatorn. Sen är det upp till dem att bestämma om inlägget ska tas bort.

Nyfiken som jag är måste jag bara fråga varför du vill ta bort ett inlägg.....

• ceowyn

....jag blev visst lite tjatig där...

• pasia - www.js070707.blogg.se

jag tycker faktiskt att det är dåligt att man inte kan det...

• wife 2 be - been wife

du kan ta bort inlägg om du själv anmäler det. Berätta varför du vill ta bort det bara.

• Marsuinna

Vad synd! Men om jag anmäler mitt egna inlägg kan jag bli portad då?

Äh, jag skrev ett inlägg när jag var upprörd och så här i efterhand kan jag ju förstå att det inte går att göra på det sätt som jag hade velat Men jag tycker det är så jobbigt att vissa skriver på ett sån´t nedvärderande sätt till mig. Jag hade hoppas på att tråden skulle "dö ut" men nu har det skrivits på den igen.

• Marsuinna

becoming wife: Tack så mycket då ska jag göra det så får vi se om det tas bort då!

• Lilla Li

Marsuinna: Du kommer bara bli portad om du skrivit saker som verkligen verkligen är helt förbjudet här. :) Det du däremot kan göra är ju att ta bort tråden från dina favoriter, så slipper du se den och läsa i den. Det gör du genom att klicka på X-et som är bredvid trådnamnet i dina favoriter.

• Marsuinna

Lilla Li: Tackar! Nu har jag plockat bort den från mina favoriter! Kalasbra Varje dag ska man lära sig nå´t nytt

• wife 2 be - been wife

Har du startat tråden kan du ta bort hela tråden om du anmäler till Bt och har ett bra själ att ta bort den

Svar på tråden Kan man få bort inlägg?