Hyra buss i Stockholm
Hej!
Vi skulle behöva en buss. Är det någon som vet hur man får tag i bussar? :) Vi vill hyra alltså...
Hej!
Vi skulle behöva en buss. Är det någon som vet hur man får tag i bussar? :) Vi vill hyra alltså...
jag ringde 08-51902100 sl bussar
Korpmor:::
Nu har jag varit i kontakt med botkyrka buss Per Holmberg 08-7449500 sååå trevlig och service inriktad. Bokade buss hos dom helt klart billigast även fast vi bodde i en annan kommun gick till och med att pruta
Får man fråga vad det kostar?
flygbussarna charter
kanonservice och billiga
vi betala 2500 kanonbilligt tyckewr jag
Hej carina6!
Du skriver att du betalat 2500 för att hyra buss, vad ingår i denna summa?
ralu:::
bussen hämtar gästerna på en bestämd plats kör till kyrkan väntar där så gästerna kan lämna sina saker kvar i bussen och sen kör den till festlokalen.
Hej carina6
Hur funkar det efter festen?
Kör den till en bestämt plats då också eller hem till var och en?
Är det nån tidpunkt som gäller för hemresan?
Hem får gästerna ta sig på egen hand, det är bara 5 min promenad till pendeltåg
Vi hyr en sl-buss. 1800kr mellan kyrka och fest. Helt klart prisvärt tycker jag!
ralu, på vanlig busshyra brukar det vara en upphämtningsplats och en avstigningsplats.
Ett bra verktyg som jag ofta använt mig av i jobbet för att få bra offerter är www.busnet.se
Westinsbuss och Brommabuss kostar båda ca 1900 kr (ev beroende på körsträcka)
Då tar de upp till 50 pers i bussen. I priset ingår transport av gästerna från kyrkan till festlokalen.
Det är ingen av er som vet i fall det är möjligt att hyra en veteranbuss någonstans ifrån??
Vill ha en buss som funkar med vårt retro-tema.
Bröllopsplaner
Djurgården har veteranbussar, men de gick bara i 30km och bara inne i stan. Men jag frågade iofs i vintras, och de kanske går bättre på sommaren?
Hittade den här länken:
www.ss.se/djurgardslinjen/veteranbuss.php