• Auraya

Hyra buss i Stockholm

Hej!

Vi skulle behöva en buss. Är det någon som vet hur man får tag i bussar? :) Vi vill hyra alltså...

• Svar på tråden Hyra buss i Stockholm
  • carina6 nu gift

jag ringde 08-51902100 sl bussar

• carina6 nu gift

Korpmor:::
    Nu har jag varit i kontakt med botkyrka buss Per Holmberg 08-7449500 sååå trevlig och service inriktad. Bokade buss hos dom helt klart billigast även fast vi bodde i en annan kommun gick till och med att pruta

• Tessilina

Får man fråga vad det kostar?

• förhoppningsis

flygbussarna charter
    kanonservice och billiga

• carina6 nu gift

vi betala 2500 kanonbilligt tyckewr jag

• ralu

Hej carina6!
    Du skriver att du betalat 2500 för att hyra buss, vad ingår i denna summa?

• carina6 nu gift

ralu:::

bussen hämtar gästerna på en bestämd plats kör till kyrkan väntar där så gästerna kan lämna sina saker kvar i bussen och sen kör den till festlokalen.

• ralu

Hej carina6
    Hur funkar det efter festen?

Kör den till en bestämt plats då också eller hem till var och en?

Är det nån tidpunkt som gäller för hemresan?

• carina6 nu gift

Hem får gästerna ta sig på egen hand, det är bara 5 min promenad till pendeltåg

• brud16juni

Vi hyr en sl-buss. 1800kr mellan kyrka och fest. Helt klart prisvärt tycker jag!

• Jeez

ralu, på vanlig busshyra brukar det vara en upphämtningsplats och en avstigningsplats.

Ett bra verktyg som jag ofta använt mig av i jobbet för att få bra offerter är www.busnet.se

• Ammo

Westinsbuss och Brommabuss kostar båda ca 1900 kr (ev beroende på körsträcka)
    Då tar de upp till 50 pers i bussen. I priset ingår transport av gästerna från kyrkan till festlokalen.

• Bröllopsplaner

Det är ingen av er som vet i fall det är möjligt att hyra en veteranbuss någonstans ifrån??

Vill ha en buss som funkar med vårt retro-tema.

• silvera

Bröllopsplaner
    Djurgården har veteranbussar, men de gick bara i 30km och bara inne i stan. Men jag frågade iofs i vintras, och de kanske går bättre på sommaren?

Hittade den här länken:
    www.ss.se/djurgardslinjen/veteranbuss.php

Svar på tråden Hyra buss i Stockholm