Nu är vi man och fru!
Ja... det är svårt att förstå... Men i lördags, den 28/4 gifte vi oss!
Dagen var helt underbar. Jag förstår inte hur allt kunde gå så bra. Jag är inte den som planerar allting till 100 % utan har ett rätt så öppet sinne; "Det blir säkert bra! Man kan inte planer ALLT i minsta detalj."
Och visst hade jag rätt. :D
Alla kom, uppklädda och vackra. Familj, släktingar och vänner. Det var jättevackert i kyrkan och jag bara strålade av lycka. var inte alls nervös. Värre var det med min man. Verkade som om han tog min nervositet också! *haha* Men det gick bra ändå. Prästen var mycket duktig och höll till och med sk "tal" om oss. Hon hade ju frågat rätt så mycket om oss innan... Jättefint var det!
Kul att se att folk kom till kyrkan också som inte var bjudna.
Bilen vi skulle åka med (Impala -60) startade först inte när vi skulle köra från kyrkan. Alla skrattade, inkl vi, och min man var på väg ut ur bilen för att mecka. Ja - sån är han! Men den gick igång till slut!
Festen var helt underbar. God mat, fina tal, lite busiga upptåg osv. Bandet var jättebra och vi dansade hela natten lång... Njaa... vi drog till hotellet vid 00.30 ungefär och checkade in på bröllopssviten. Jättefint med jacuzzi, champagne osv.
VILKEN DAG!! =)
E inte superhaj på hemsidor men hittat en sida där jag lagt upp lite bilder. Kommer upp mer sen när vi fått bilderna från vår fotograf.
www.korhonen.pixbox.se