• Alexia

Nu är vi man och fru!

Ja... det är svårt att förstå... Men i lördags, den 28/4 gifte vi oss!

Dagen var helt underbar. Jag förstår inte hur allt kunde gå så bra. Jag är inte den som planerar allting till 100 % utan har ett rätt så öppet sinne; "Det blir säkert bra! Man kan inte planer ALLT i minsta detalj."

Och visst hade jag rätt. :D

Alla kom, uppklädda och vackra. Familj, släktingar och vänner. Det var jättevackert i kyrkan och jag bara strålade av lycka. var inte alls nervös. Värre var det med min man. Verkade som om han tog min nervositet också! *haha* Men det gick bra ändå. Prästen var mycket duktig och höll till och med sk "tal" om oss. Hon hade ju frågat rätt så mycket om oss innan... Jättefint var det!

Kul att se att folk kom till kyrkan också som inte var bjudna.

Bilen vi skulle åka med (Impala -60) startade först inte när vi skulle köra från kyrkan. Alla skrattade, inkl vi, och min man var på väg ut ur bilen för att mecka. Ja - sån är han! Men den gick igång till slut!

Festen var helt underbar. God mat, fina tal, lite busiga upptåg osv. Bandet var jättebra och vi dansade hela natten lång... Njaa... vi drog till hotellet vid 00.30 ungefär och checkade in på bröllopssviten. Jättefint med jacuzzi, champagne osv.

VILKEN DAG!! =)

E inte superhaj på hemsidor men hittat en sida där jag lagt upp lite bilder. Kommer upp mer sen när vi fått bilderna från vår fotograf.

www.korhonen.pixbox.se

• Svar på tråden Nu är vi man och fru!
  • 15septbrud

grattis!! fina ni va...

• Tajci78

Grattis, fina bilder tårtan ser såå god ut :)

• Sussa - juni 07

Grattis grattis grattis!! Jättefina bilder!

• rosesarered

Grattis grattis:)
    Ni var jättefina och ja, din man såg lite nervös ut i kyrkan som du skrev hihi.

Låter jättemysigt och lyxigt med bröllopssviten..

• lightfish

Gratulerar!
    Ni är verkligen jätte fina och lycka till i framtiden! Hoppas vi får så fina bilder i sommar :)

• Alexia

Haha, visst var han nervös. Han frågade om han fick ta en whiskey innan - o jag sa ja. Dessvärre glömde han det. *haha*

• gargis

Hej
    Grattis,vad fina ni är,ser jättemysigt ut.Längtar bara mer och mer efter våran egen dag när jag ser alla lyckliga brudpar på bild.
    Får jag fråga om du är från Iran?

• Marre07

GRATTIS!!! Jag fick tårar i ögonen... Ni såg så fina ut och så kära i varandra!! Det känns att det börjar närma sig för en själv också.... *pirrig*...

• brud i Amerika

GRATTIS!!!!
    Vart har du kopt din sjal. En sadan vill jag ha.

• pasia - www.js070707.blogg.se

vad fina ni var!!! och vilken vacker klänning du hade

• sera

js vilken fin sjal! var är den ifrån?
    o va fina ni var =) har inte sett bilder från ett bröllopp med ett såpass ungt par...jag är själv 23 nämligen, kul o se =)
    GRATTIS!!

• Alexia

gargis

Nä, jag e från Sverige. =) Däremot e min mans pappa från Iran. Så det blev lite olika kulturer på bröllopet. :)

---

Sjalen hyrde jag från Romantica i malmö, tillsammans med underkjol. Vet tyvärr inte vad den har för märke. :/ Men snygg var den!

Ja, vi e rätt så unga. Jag e 23 o han 26. :D

• gargis

Aha,då förstår jag.Hade ni något iranskt på bröllopet?
    Jag är från Iran och m2b är svensk så vi kommer också att ha olika kulturer på bröllopet.

• M.O:s älskling

OOOHHHH!!! va söta ni e !!! ÅH!! jag vill se mera!!!

• Alexia

Nä... faktiskt inte. Där var lite släkt som kommer ursprungligen från Iran, men bor i Sverige nu. Men själva bröllopet var väldigt svenskt.

M:O:S älskling

Tack. =) Det kommer fler bilder när vi fått från fotografen. Dom bilderna jag har på sidan är från en kompis.

• jagärsåkär

Grattis! Ni var jättefina båda två!!

Svar på tråden Nu är vi man och fru!