• lady arwen

I köp & sälj

I köp och sälj har jag märkt att en viss "anna" säljer "sin" brudklänning under många olika annonser och olika modeller!

Så här står det:
    Namn: anna
    Telefon: 073-5711128

säkert inget fel på det men ville bara göra er uppmärksamma om ni tänkt köpa från henne!

• Svar på tråden I köp & sälj
  • Ellas

Jag hittade bara en klänning ?

• Sommarbröllop 07

Nja det ligger nog åtmintone 3 ute just nu... Men hon kanske gjorde många klädbyten? :)

• blueberrypie

Det ser ut som om klänningen har korsett-snörning i ryggen...det är nog därför den ligger ute i tre olika storlekar... !

Går ju att variera storleken då...

• Vernalis

Men.. Om det är pga snörningen så borde det ju ändå bara finnas en (1) klänning...? Hmm...

• blueberrypie

...i de tre "äldsta" annonserna ser det ut som om hon vill sälja den och i de tre "nyare" vill hon hyra ut den....

Jag både köpte och sålde min klänning här på Köp & Sälj....kändes "tryggt och säkert" båda gångerna...

• Sommarbröllop 07

Jo självklart kan man göra så när storleken kan varieras, men det lady arwen menade var nog alla de olika modeller som hon har ute och alla är "hennes brudklänning".

• blueberrypie

Vernalis; jovisst. Men samtidigt är det ju många som söker på en specifik storlek. Då är det ju bra att den är med så på tre ställen...jag förstår henne....

• blueberrypie

Jag hara bara sett en modell...vilka är de andra (blir så nyfiken)

• Vernalis

Ja just det, så blir det ju.. TÄnkte inte på det på det sättet, trodde det var samma som på Tradera m.fl., att det måste finnas en vara till varje annons/ auktion. Jag har aldrig köpt nåt här på BT, har ingen koll på det systemet. Uppenbarligen....

• maljor

även om det ligger fler annonser på samma klänning så har den tjejen flera klänningar ute på annons

• 070630 - Uppsalabrud

det e många som gör så när det är klänningar som kan justeras till fler storlekar just av den anledningen som någon sade om man söker på storlek. Inget konstigt med det!

• blueberrypie

Det verkar ju helt klart som att tjejen i fråga har en affär...och kollar alla klänningar för sina egna !!

• blueberrypie

Hon är nu anmäld...Köp & Sälj är ENDAST till privatpersoner...

• Gable

Det är bara att anmäla annonserna. Det är många som INTE är privatpersoner som säljer saker på köp&sälj.

Många köper billigt från t ex e-bay och lägger ut det till en högre peng här på BT. Inte ok i min värld.

*cyniska Gable*

• maljor

Hon har precis lagt ut "sin" aspera brudklänning nu oxå....

• blomsterbiet

Där är en till som säljer väldigt mycket. Hon har ute mycket tillbehör som smycken och slöjor.

Sussie heter hon, hon hette något annat innan. Typ Diva.

• maljor

Sen finns det en som säljer mycket på tradera oxå... Topissima eller nått

Svar på tråden I köp & sälj