När betalar man förlovningsringarna?
Betalar man sina förlovningsringar då man beställer de i butiken (Guldfynd) eller när man ska hämta ut ringarna?
Hur mkt kostar gravyren?
Tacksam för svar
Betalar man sina förlovningsringar då man beställer de i butiken (Guldfynd) eller när man ska hämta ut ringarna?
Hur mkt kostar gravyren?
Tacksam för svar
Jag vet inte hur det är på Guldfynd just men generellt sett brukar man betala en handpenning på ca 10-20% vid beställningen och resterande då man hämtar dem.
Är det förlovningsringar så tror jag att gravyren ingår, annars ligger det nog ungefär på 2-300 kr.
Nej gravyren ingick inte.. de har en kampanj nu att man får den mindre ringen utan kostnad om man beställer de före den 15 maj. Får ju inte lön förrän den 25e så det var därför vi funderade på om man betalar allt på en gång eller så
Ring och fråga.
Jo jag ska göra det, försökte igår men de svarar aldrig i den jäkla butiken..
gravyr brukar kosta 300 kr ca
Nu har jag fått tag i personalen i butiken, Man betalar när man hämtar ut ringarna
Helt perfekt för då kan vi beställa ringar före den 15e och få min ring gratis..
Gravyren kostade bara 49 kr per ring
Ska släpa med min älskling att kika på ringar imorgon då. Vill ha nån ganska enkel ring i guld eller ev titan med lite guld i.