Björk00: Jag ska op. mig på Carlenderska i Göteborg. Sover över där första natten och sen är det jätte nära hem. Ska göra ett lyft (ankarlyft?) då jag har ganska mycket att lyfta upp eller ta bort?! Vi har sagt 275 (e det gram eller?) Men funderar på 250 el. mindre nu i efterhand. Alltså jag har alltid haft typ 80D men efter viktnedgången har de försvunnit och säckat ihop! silikon el. gelehallon kallade han det och de kommer att placeras bakom muskeln.
Ja, hoppas verkligen läkningen går snabbt och smidigt Får jag ställa samma fråga till dig?
När jag har en bra bh, har jag fortfarande stora bröst så jag vill inte ha för mycket! Har verkligen jättekomplex för mina hängbröst och tom. läkaren frågade hur många barn jag hade fött, svar: INGA!! Tycker om att träna men kan inte ebs hitta en träningsbh som sitter längre så nu för tiden blir det bara gym och inget skump.
abra: Alltså jag har inte fått info om vitlök, avocado, massage, stretch, band, olika veckor att vänta för olika träningsformer mm.
Ang. nippels cover (hehe, hitta på! vet ej va de heter) Vet jag ej hur hårt de sitter eller va de kostar. Men kan kika om jag går ner på stan i dagarna Såna där amningskupor går väl inte att fästa utan det är väl bara som en platt bommulls pad som man liksom läggr i bh:n?? Jag é inte 100, men tror det är så?? Jobbigt om de skulle ramla ur
Någon som har erf. av omman lägger implatatet bakommuskeln, hur mycket som "försvinner"??