Inlägg från: Soulsistah |Visa alla inlägg
  • Soulsistah

Bröstförstoring 9

Hej alla!
    Gjorde min op i måndags, 325 cc geléhallon. Det borde ge mig ungefär..75 c tror jag.

Sitter nu här hemma och har..ganska okej ont :)De första dagarna var jättelätta, men igår började min bh trycka mot en nerv ( min amatörmässiga åsikt) och jag kunde inte röra mig...är bättre idag, men sitter mest stilla :)

Opererade mig på citadellkliniken av Tuve Mårtensson, någon av er som haft samma läkare? Tyckte annars att citadellkliniken var underbar, fräsch, jättetrevlig personal och jag ville inte åka hem därifrån :D

• Soulsistah

En vecka efter min operation åkte jag på festival i tyskland. Var lite orolig men har mått prima :)
    Känns så skönt att jag slapp ha ont så länge!

Men nu en fråga. På undersidan av mitt högra bröst kan jag känna inlägget om jag petar..Kommer det/kan det överhuvudtaget "försvinna" ? Är inte så på mitt vänstra ju =/

• Soulsistah

Hej igen!
    Skule gärna vilja komma i kontakt med folk som opererat sig på citadellkliniken, som jag. Verkar som läkarna säger så olika saker till alla där, och vill veta vad ni fått för råd =)

Och så undrar jag varför ni pratat om vitlök så mycket, har ätit maassor nu när jag varit förkyld...

Ha det bra!

• Soulsistah

Misha

Vad bra! Here we go: Vilken läkare hade du? Hur länge gick du med ditt band, och vad blev du sen rekommenderad att göra? Det kanske beror på att all läkning är individuell, men tycke många får så olika råd därifrån. Är lite nyfiken nu =)

Vad för typ av inlägg har du? Jag har txturerade geléhallon, vilka en del får rådet att massera (som jag) och andra inte. Vad jag förstår ska dom inte behöva masseras :S

• Soulsistah

Nu en månad efter min operation kan jag fortfarande känna inlägget i vänster bröst jättetydligt, men har aldrig kunnat känna höger inlägg. Iaf inte på samma sätt. När jag petar på undersidan av bröstet känns det "bubbligt" strax under huden =/
    Någon som vet om detta kommer ändra sig? Är inte så kul..
    Har inlägget bakom bröstmuskeln.

Svar på tråden Bröstförstoring 9