Inlägg från: kanelbulle |Visa alla inlägg
  • kanelbulle

Bröstförstoring 9

Ja jag undrar oxå vad alla tagit vägen. Det är ju jätte kul att läsa om andra mm.

Det var ju därför jag slängde min i detta forum.

Ja de flesta på mitt jobb vet om det och mina syskon och mamma och två närmsta vännerna och deras män och ja förstås min man med.

De flesta sade åh det skulle jag med vilja. Men visst har jag fått höra att man skall bita i det sura äpplet och ta det som alla i alla tider fått göra. (ja att ha bortammade bröst) Skumt nog är det dom som typ ammat i 2 månader och har brösten kvar och dom som har stora bröst som säger det. Ha ha. Det är klart att man då kan säga något.

Men visst de flesta som syns och har silkonbröst är ju oftas de med väldigt stora sådana och ja jag har svårt för överdrifter.

Men alla får väl göra som dom vill. Men visst tar man åt sig nu när folk pratar men är det inte det dom pratar om så pratar dom om något annat Sådana är vi väl, vi människor. De flesta i alla fall.

Hej svejs

• kanelbulle

Ja vad kul att se hur ni andra har det.

Vad kul att allt har gått bra för er.

Jag längtar så tills detta är gjort bävar för läknings perioden med två små barn.

Hm 310 gav dig 70 d hm undra vad 350 blir på mig då. Jag har ju inte aaaa utan a.
    Sen har jag ju en 75a.

Hej

• kanelbulle

Ja visst är kanel och bulle gott

Alltså jag är 180 lång och 59 kilo. Det kan låta väldigt lite men jag har en 38 runt höften så jag är ingen pinne men jag är smal över rygg och axlar och tycker att en c kupa kommer passa till mina höfter.

Men det är så skumt jag har en vän som har typ min storlek visserligen mer tränad än mig, ja ja hon har 400cc i sina och ligger mellan c-d kupa och är mycket kortare än mig. Jag hade ingen aning om att hon hade fixat sig det ser helt naturligt ut.

Hur som jag är typ konkav i bröstkorgen/brösten sen amningen så jag vill ju inte ta i för lite i storleken heller. Jag väljer väl något mellan 310-350 tror jag, vi får väl se vad läkaren säger.

Hej hej

• kanelbulle

Hej Hej åh vad roligt att se så många skriver igen.

Kul att höra alla så nöjda nu är det 6 dagar kvar för mig. Jag längtar så.

• kanelbulle

Hej nu behöver jag ett bra råd från er som redan är opererade.

Vad fick ni på er på överkroppen när ni skulle åka hem, hur ont har man kan man dra på sig en topp eller det något man knäpper fram till bättre.

Är alldeles rådvill ang vad jag skall ha på mig.

Tack på förhand.

• kanelbulle

Tack normalitet för svaret men jag skall tydligen inte ha någon bh alls första 3 veckorna och ja tänkte inte åka naken hem så jag undrade mest ang tröja alt blus eller nåt. Åh andra sidan kunde du inte få på dig sport top själv lär ju blus vara att föredra faktiskt det eller nåt som knäpps.

hej svejs

• kanelbulle

rosali 1: Bra ide, det skall jag ta med mig ett linne och en blus man kan knäppa framifrån. Det skall vara varmt i veckan såg jag och då kanske huvtröja blir för varmt. tack för tipset.

• kanelbulle

Hej allihop.

Nu är det tre dagar kvar för op på VK för mig. Har kännt mig helt lugn har ju två små som lyckas hålla mig igång från morgon till kväll så att jag inte hinner fundra, men i går kväll blev jag sjukt nervös. Fy hoppas allt går bra.. Känns lite bättre på morgonen. Nu har jag två dagars jobb som går i ett sen är det dax så jag hinner väl inte bli helt tokig innan.

Ang sport top måste man verkligen anväda dom jämt på dagarna? Går inte en riktigt bra bh utan byglar bra. Jag skall till Grekland i 3 veckor i slutet av juli och ja det är ju varmt där.

Kram

Abra: jag skall oxå till VK före er andra så glöm inte bort mig med

• kanelbulle

Hej hej

Norrlandsstinta: Hej jo jag kommer berätta allt.

Jag läste lite längre ner att du hört om du får prova lite större storlekar men att det inte finns inne det gör mig så nervös. Jag har nämligen både ringt och mailat dem om att jag vill ha större än det jag valde från början till svar har jag fått att det går bra det finns lite lager och på email av läkaren om samma fråga just för att verkligen vara på säkra sidan att vi har tid att diskutera på op. Vad gör jag ringer igen????

Nu antar jag att just din ML kanske det var så på. Men jag vill verkligen ta det större av de vi provade. nä fy vad stressad jag blev nu jag som är ett sånt kontroll freak. Ringer jag igen om samma fråga tror dom väl jag är knäpp eller nåt.

Men tänk om jag åker dit på onsdag och dom säger nä vi har inte det inne.

Vad gör jag???

• kanelbulle

Förresten

Snuttunge tack för ditt svar.. Det låter toppen.

Svar på tråden Bröstförstoring 9