Inlägg från: Bruden blå |Visa alla inlägg
  • Bruden blå

Studenter! Hur har ni råd?

Partytält på landet och fixar det mesta själv är melodin vi kör på.
    jag är student, han jobbar men har tills nyligen varit heltid föräldraledig med våra två barn.
    men var kostnadsmedveten, kolla upp alternativ och var beredd på att göra mycket själv kommer man långt på. kolla upp om det finns folk som kan hjälpa er? någon frisör i släkten? någon ni känner som är bra på att fotografera osv...

• Bruden blå

luscious

klänning är ganska dyrt att hyra, upp till 75% av nypriset är inget konstigt pris för att hyra.
    köp hellre på tradera eller ebay eller liknande.
    Själv har jag köpt mina klänningar (oups bidde hela 4 st) via ebay.
    dom har kostat mellan 2000-900kr/st
    om du vill se vad jag köpt och vill ha tips så kan du kolla på min msn sida.
    afroditex.spaces.live.com/

två av klänningarna ligger uppe där, första o sista bilden.
    så det finns absolut klänningar att få tag i till bra priser. själv gillar jag little coral bäst av säljarna på nätet.

ni kanju ha det stort och ändå bra pris. har ni någon som har bra trädgård så smäll upp partytält och långbord, och sen beställer ni catering på varmrätt och ordnar småplockmaten till. hyr in några som kan servera.
    då får ni fint men ändå bra pris.

• Bruden blå

luscious

det finns vissa knep att hålla sig till om du vill våga dig på att köpa en klänning via nätet.
    Om du köper på tradera eller blocket skall du givetvis hålla dig till ditt närområde och prova först innan du köper.

Om du vill beställa från nätet längre bort ifrån, tex ebay eller någon av kina handlarna så kan du
    1. måttbeställa efter dina mått.
    2. beställa en med snöring i ryggen, då är den mer flexibel i storleken och passar ofta bättre.