Bröllops bilar
Hej alla brudar,
Kan ni tipsa mig om vart jag kan hitta fina bilar för bra priser.
Har letat i evigheter men hittar bara en länk till nån sida i borås!
Kram,
Maysi
Hej alla brudar,
Kan ni tipsa mig om vart jag kan hitta fina bilar för bra priser.
Har letat i evigheter men hittar bara en länk till nån sida i borås!
Kram,
Maysi
Det är lättast att hjälpa dig om vi vet vart bröllopet ska vara! Skåne? Gävle? Närke? Luleå?
Tråden ligger ju i Borås-facket så det står ju redan... ;)
Vad för slags bil vill du ha? Det brukar finns föreningar med olika sorters inriktning, veteranbilar, sportbilar osv. Jag hittade en sådan i Jönköping som vi ska använda oss av. Mailade dem och frågade bara. :)
taxi 7 har nog en svart Lincoln limo
Fråga runt bland folk ni känner, finns ju jättemånga som har en gammal jänkare i garaget! =) Om det nu är en bilsort ni kan tänka er. Vi ska iaf ha min svågers Chevrolet Impala-56 som transport från kyrkan till festen, blir kanon de!
jag har redan letat runt o frågat alla som jag känner, men de flesta är unga o har moderna bilar!
titta i gula sidorna o titta om det finns typ veteranbilsföreningar o liknande... Borås är ju jättestort och det bör finnas minst EN förening som är reggad i gula sidorna...
Jag håller på att bli tokig på vår biltransport.... Han lovade att köra oss, men.... ifall han hann så skulle han lacka om den... Nu heter det istället att han kan transportera oss ifall han har hunnit lacka om den..... Suck! Håller på att bli hyper av att inte veta OM vi har transport eller inte, min m2b tycker att han inte vill "köra över" killen å ordna annat sååå.... BLÄ!
Lilla Li!
Jag håller också på att leta bil som kan transportera oss efter vigseln till festlokalen. Vad var det för förening du hittade i Jönköping? Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa mig.