Massor! *lol*
Jag var till och börja med totallurad, vi skulle hjälpa till med min killes brors flytt och det VISSTE jag ju var sant... Vi väcktes tidigt av killarna som ringde och gav order till min kille att göra sig iordning och sätta sig i bilen som stod nedanför huset. Jag gick nyvaket ut på balkongen i morgonrocken och fick se en hel hord (!) av killkompisar omringa bilen. Sen bar det av på en Mission Impossible-temadag med stuntskola, cybertown, lunch med utsikt över Sqvalp (stockholmstudenternas flytande quarneval) och massage och grill. Jag har nog inte fått veta riktigt allt de gjorde!
Själv fick jag höra från en av killarna att jag skulle få åka med några andra släktingar till Zetas Trädgård och kolla balkongväxter, vilket jag gick på totalt! Speciellt efter ett väldigt lyckat telefonsamtal där de lurade mig såååå...
Sen ringde det på dörren och hela trapphuset var fullt av tjejer!!! Jag blev så glad! Vi skålade i skumpa och sen började aktiviteterna. Min klädsel var fantastiskt snygg, svarta byxor, röd kort tyllkjol, svart genomskinlig blus, röd sammetstop och svart sammetskorsett. Samt en jättefin pärltiara som skulle duga på bröllopet också om jag inte redan haft en krona. Över detta fick jag en scoutskjorta (är gammal scoutledare) och fick sedan vara patrulledare över patrullen Sälen (mitt smeknamn är sälen.) Sen blev det uppdrag i bästa scoutstil på tåget, på stan osv! Bara roliga uppdrag, jag fick bland annat hjälpa en tant över gatan.
Jag kan inte beskiva hela dagen i detalj, för det skulle bli för långt, men i stort sett var det: lyxig picniclunch, lasergame (roligt!), skrattyoga (galet!), 10-personerspool med jetstream på Spa med tända ljus, vinprovning, choklad och bastu (underbart!), grillmiddag, måla tavla på uppdrag, associera saker med mina olika vänner osv osv! En underbar dag som slutade vid nästan två på natten! Jag blev alldeles rörd när vi satt vid middagsbordet och en av tärnorna höll ett litet tal, när jag såg alla mina kära underbara vänner som fixat en så fin hippa till mig! Aaaaahhhh... Nu är jag trött...!