Ingen möhippa...
Med risk för att detta inlägg kommer två gånger då det första fastnade i filtret av nån anledning.
Min m2b har blivit kidnappad idag, och jag hoppas verkligen att han får roligt, men jag kände mig så otroligt ensam när han åkte. Meningen var att jag skulle blivit hippad idag, men så blev det inte för alla har backat ur. De flesta av mina kompisar bor i min hemstad som ligger 50 mil härifrån, så jag hade inte räknat med att dom skulle komma, men jag har ju ändå några kompisar här med. Min syster som är tärna hade ordnat jättemycket, men nu kommer det alltså ingen. inte ens min "bästa" kompis här kommer.
Tydligen har hon inte velat från början. Tärnan har kommit med massa olika förslag, men ingenting har passat. Första gången dom pratade med varandra om detta säger min kompis att" men vi har bara en förtroenderelation". Vad i hela friden är det??? Förtroende har jag ju för alla mina vänner. Sedan var det att hennes sambo kanske skulle göra nåt den helgen, sedan hade hon ingen barnvakt, varför man behöver barnvakt när man har en pappa till barnet/sambo förstår jag inte. Sedan tyckte hon att det blev för dyrt, och då sa min syster att hon kunde betala hennes del, men då säger hon att hon måste vara hemma innan 12 på kvällen. Min syster ordnade det med, men det passar ändå inte. Hon menade att vi kunde väl åka å bowla istället. Men varför ska hon göra saker som hon vill?? Det var väl min möhippa?? Grejen är att JAG är tärna på hennes bröllop som är om två månader, och sitter alltså och planerar HENNES möhippa!! Hur kul känns det? Hon vill ju uppenbarligen inte med på min. Och nu har min syster fått ändra allting, hon är världsbäst på att fixa saker så det blir säkert jättekul fast det bara är vi två, men jag känner mig så himla sviken av min kompis. Fast jag kanske överreagerar, vet inte. Hoppas som sagt att min blivande får en riktigt rolig dag, men det kändes så ensamt när han åkte.