• wife 2 be - been wife

Blev såå j.vla blåst...

Blev sååå himla blåst igår alltså. Är nämligen så att jag sitter med i festkommitén på jobbet och igår skulle vi ut på Liserberg på afterwork på 5-kamp. Jag hade varit med och planerat allt i minsta detalj och var jag som hade den största kollen på allt....trodde jag. Men ack så blåst jag blev.

Efter lunchen på jobbet tog de mig och en arbetskollega som oxå skulle gifta sig.
    De tog med oss båda två in i var sitt omklädningsrum, drog på oss varsin enormt snygg outfit. Sedan ställde de till med världens duell emellan oss två på gårdsplanen. Vi fick hoppa säck och kasta stövel, skjuta med luftgevär....

Sedan drog de med oss på afterworken. Som jag i stort sett själv planerat. Så hela min afterworkplanering, var i själva verket min egen möhippa!!!! Men tack tjejer vad kul jag hade.

• Svar på tråden Blev såå j.vla blåst...
  • Kajsa 0721

Vad häftigt! Hoppas att någon tog bilder!

• wife 2 be - been wife

Har nog tagits 2-300 bilder så minne lär jag nog få

• MrsNyberg2B

Åh, det låter jättehärligt!! Smidigt att få planera allt själv, så man vet att det blir bra saker man får göra, även om du nu inte visste att det var din möhippa som var på G. Grattis!

Sitter här och läser allas möhippestorys och börjar känna att det är på riktigt (vi gifter oss på nyårsafton), och jag ser fram emot en hippa, verkligen, för alla verkar ha haft det så roligt!

• wife 2 be - been wife

Hade tänkt pyssla lite med servetter inu på lördag. Bjöd hem 2 väninnor för vinkväll och pyssel. Nyss frågade en annan vad som händer i helgen. Undrar just om det är dags för en hippa till?!?

• MrsNyberg2B

wife 2 be - Om den här blåsningen var med dina arbetskamrater, så sitter du väl inte säkert..

• wife 2 be - been wife

Nej jag är rädd för det. Blir jobbigt men roligt med 2 hippor helgerna efter varandra. Hoppas man är såpass frack dagen efter att man kan gå på liseberg med barnen...

Svar på tråden Blev såå j.vla blåst...