• Tumse

Hjälp! Ingen bil helt plötsligt!

Den bil vi planerade hyra till bröllopet blir det nu inget med. Nu är det bara fem veckor kvar och det mesta verkar bokat. Panik! Är det någon som har ett bra tips. Tacksam för allt!

• Svar på tråden Hjälp! Ingen bil helt plötsligt!
  • Alexia

kolla bilar på blocket.se
    många lägger upp bilar för studentkörningar nu när det e student-dags... Många av dom kör säkert på bröllop också!

• Mrs*N* 18/8

var ska ni gifta er? vad vill ni ha för bil?

• Tumse

Tack miss Cee, men det är där jag kollar nu och än så länge inget napp :(
    BeaBea82: Vi gifter oss i Skurup och nu kan vi ju inte ha jättehöga krav längre så en relativt stilren bil bara, gärna en äldre bil.
    URAN och Alexia: Tack för tipset, det ska jag kolla idag :)
    Vitvålovar: Killen med bilen fick förhinder tyvärr.

• ~L8~

Sätt in en annons i tidningen. Alltid finns det någon som har en gammal fin bil i garaget. Ställer säkert upp mot en summa pengar samt för att det är roligt. Lycka till!

• kojja

BeaBea82
    Är du bilförmedlare?
    Om man har något att erbjuda, så går det att tala om detta.
    Inte som du begär att Tumse skall lägga ut sin mail.
    Det ser mystiskt ut.

• jakegbg25

Hej

Har det löst sig???

• Meddelande borttaget
  • Gabbies

Man får lägga ut tips om tjänster, sidor, affärer m.m när någon frågar om tips utan att det räknas som reklam.. Om jag fattat det hela rätt.. Man får alltså inte starta en ny tråd om företag eller liknande för då räknas det som reklam..

• Meddelande borttaget
  • Pompina

Vad ql med en till som ska gifta sig i Skurup . Jag kan tipsa dig om att ta kontakt med Johanna museet i Skurup, dom ska ha en bil som de hyr ut till bland annat bröllop.

• Tumse

Hej!
    Ja, det har löst sig faktiskt! Tack för att ni frågar :) Det var ju lite panik där ett tag!

Svar på tråden Hjälp! Ingen bil helt plötsligt!