• amanin

    Golv till partytält? Snälla hjälp!!!

    Då vi inte vill ha våran bröllopsfest i en opersonlig lokal som vi inte har någon koppling till, funderar vi på att ha den i trädgården. Tält är ju då en självklarhet då den svenska sommaren inte är att lita på - men hur fixar man till ett golv? Spontant tänker jag på lastpallar med skivor över, men det kanske finns andra alternativ? Hur hade ni gjort? Tips och idéer mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Golv till partytält? Snälla hjälp!!!
  • midsommarbrud-07

    vi kommer nog hyra golv från firman som vi hyr tält, porslin m.m i från...

  • Bruden blå

    amanin

    men behöver man verkligen golv?
    Det beror nog lite på hur många gäster man har bland annat tror jag.
    Vi kommer ju inte ha så stort bröllop, så jag tror inte marken blir särdeles upptrampad. Sen har jag frövarnat våra gäster om att middagen sker i det gröna, så att dom kan strunta i klackskorna.

  • midsommarbrud-07

    så har vi funderat oxå, men e det lite duggit ute elller har regnat nån dag innan kansnke det e blött i gräset....

  • brud K

    Vi har tält med trägolv då vi kommer vara ca 116 per. men innan hade vi tänkt ta matta. en sådan man har på balkongen grön. nu ska vi ha trä golv i tälten och röd matta runt i trädgården så att det blir som gångar som folk kan gå på.

  • Mirranda

    Jag har hyrt tält från Rent a Tent, då valde vi att lägga in trägolv där med. Tror att det slutade på 2000kr extra.

  • JennyBurton
    Hej hej! Vad spännande projekt du håller på med, kan bli riktigt bra i slutändan, om man vet vad man håller på med och så vidare. Är det du som kör allt själv eller tar du in hjälp av andra experter och så vidare? Jag körde precis som du en renovering av hus och golvlyft och lyfta en husgrund, samtidigt som jag byggde/renoverade en husbil. Kan va rätt skönt att köra allt samtidigt, då man ofta har material tillgodo osv. Hoppas det blir bra i slutändan
Svar på tråden Golv till partytält? Snälla hjälp!!!