Pingst brudar, snart dax!
Vad säger ni pingst brudar börjar ni bli nervösa? Det är trots allt bara EN vecka kvar. Jag har fotfarande inte insett det!!!
Vad säger ni pingst brudar börjar ni bli nervösa? Det är trots allt bara EN vecka kvar. Jag har fotfarande inte insett det!!!
tog ett tag innan jag hitta, såg att den andra var stängd.
i fredags var jag och prova min klänning en sista gång och den satt som juten för mig. Fick med mig alla klänningarna hem, tärnans, min och dotterns.
Idag har vi träffat fotografen, vi har bokat Daniel Rix på Rixfoto vilken super trevlig kille, hoppas våra kort kommer att bli lika bra som de han har på sin hemsida.
Vi har även uppdaterat vår hemsida om möhippian och svensexan så välkomna in och läsa.
sara-jonny.weddingannouncer.com/
Ja nu är det bara 6 dagar kvar.
Har inte blivit nervös inu jag kan inte fatta att det snart är dax, men min blivande är jätte nervös sedan en vecka tillbaka.
i morgon ska jag iväg och få gjort vid mina fötter och på tisdag ska jag till frisören och få gjort provuppsättning och sminkning.
puffar vår tråd
Hej på er!! Här e en pingstbrud, Ny här.. Börjar kännas faktiskt, lite så där mysigt pirrigt..:)
Hej C&R välkommen hit!
Kul att det är fler som hittat hit !
Vad har ni kvar att fixa 26maj brudar?
vad ska ni andra ha som vikning?( natt mat)
GRATTIS!!!! Då är man fru. Hade ni en bra dag...? min var super. stressigt från fotografen annars lugnt...
Min dag kan ni läsa om här
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m2317928.html