• salle

Känner någon till Björn & Linda Rapp?

Vi ska gifta oss i augusti och letar nu efter ett band. Vi har preliminärbokat Björn & Linda Rapp. Är det någon som känner till dem eller har hört dem spela? Vi vill ha ett band som kan spela allt från schlager till styrdans.

• Svar på tråden Känner någon till Björn & Linda Rapp?
  • Jonna

Lite roligt..
    vi har bokat en Weine Rapp som skall sjunga i kyrkan. Är det i stockholmstrakten du bor eller? Jag vet nämligen att Weine har en sambo som heter Linda. Det kan ju möjligen vara en bror eller något liknande. Kul!!
    Kramizar Jonna

• Sofia 23/8

Hörde dem på Bröllopsmässan i World Trade Center igår och tyckte själv att de bara var sådär... Men det är ju en smakfråga, se om du kan åka och lyssna på dem någonstans!

• Hjärtat

Jag håller med Sofia 23/8 ang Björn och Linda Rapp.

Däremot hörde jag gruppen Skum igår på mässan och deom gillade jag verkligen, dessutom var dom väldigt trevliga och tillmötesgående när jag pratade med dem.

www.skum.nu

Hjärtat

• Charlie

Var det de som hade blå country kläder? Man måste ha MYCKET speciell smak för att vilka ha dem!

• Madeleine

Jag tror det är de som är från Åkersberga, och var på mässan i countrystass igår (i entrén). Ja, måste hålla med ovanstående, kolla gärna andra alternativ. Men allt beror ju på vad man gillar och vilken ålder man är i. Det var väldigt lugn (mesig?) stil, lite ångest för min del tyckte jag. Min personliga rekommendation skulle inte vara dem, tyvärr.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • samuelsson

Jag hörde också dom på mässan och dom var inte alls i min smak.
    Det var dom som hade blå country-kläder och dom kändes inte riktigt seriösa.
    Jag skulle hellre ta cd-skivor än dom faktiskt. Men visst....smaken är ju delad.

När vi "tittade" på dom så sjöng dom för en publik på 0 personer...vi var på väg därifrån och gick bara förbi.

samuelsson i augusti

• CMN

Hej!

Jag såg också Björn och Linda Rapp på mässan. Vi började prata med dem och fick jättebra kontakt och intryck av dem. De kan erbjuda lite av varje och verkar lyhörda för vad vi vill ha.

Känns jättebra. Vi bokade dem direkt.

/C

• gisela

Hej salle och alla andra!

Jag och min M2B var på mässan i WTC. Vi lyssande på paret Rapp samt andra. Linda och Björn Rapp (dotter och far) verkar hålla en normal standrad på musiken. De sjunger inte super bra och inte super dåligt. De har en repetorar som är precis vad man önskar vid ett bröllop, dvs, mycket schlager, Björn Skifs, Freestyle, Tom Jones och Dire Straits etc.
    Jag fick ett mycket seriöst intryck av Linda Rapp. Förutom att spela på fester arbetar hon som radiopratare.
    I det priset som vi fick ingick såväl transport som all utrustning. Vi tvekade inte en sekund, utan bokade dem.
    Jag är övertygad om att de kommer att göra en helt underbar prestation på mitt bröllop den 23/8.

/gisela

• Bus

Var nyligen på jobbfest där Linda och Björn Rapp spelade. Min uppfattning är att de var så där... När de tog paus titt som tätt under kvällen blev det helt tyst och festen avstannade. De hade en skiva, Vikingarna, med sig som de satte på efter påtryckning.

Om ni fortfarande vill att de ska spela, rekommenderar jag verkligen att ni laddar med egna skivor att fylla ut med /T

Svar på tråden Känner någon till Björn & Linda Rapp?