möhippa igår
Igår överaskade alla mina tjejkompisar(nästan) mig med min möhippa. Den var sååå lyckad. Härligt med så många fantastiska vänner!
Igår överaskade alla mina tjejkompisar(nästan) mig med min möhippa. Den var sååå lyckad. Härligt med så många fantastiska vänner!
Roligt!
När ska du gifta dig?
Berätta, vad gjorde ni på hippan?
Hej!! vad kul!! vad hände?
kom hem igår kväll från min möhippa =)
Blev kidnappad på jobbet i förrgår, och fick klä ut mig till ett bi. Fick svarta kläder på mig som de hade tejpat med gul tejp. Hade fladdermus diadem på huvudet.
Det började med att när klockan var 10 dundrade tjejerna in och fotade..
Jag fick byta om och fick en korg med en massa prylar i. Dessa prylar skulle jag under dagen sälja till folk för att kunna få ihop pengar till kvällen.
I korgen låg kondomer, godis, prydnadssaker, nyckelband å en massa andra saker.
För att få reda på vad som skulle hända, var jag tvungen att få tag på killars tvättrådslappar från kalsongerna. 5 lappar gav en ledtråd och jag kunde max få 3 ledtrådar..
Efter lite procenthaltig dryck var det bara till att tuta och köra på. Lyckades få ihop nästan 400:- och klarade alla 15 lappar. Det var riktigt kul när man väl kom igång.
6 timmar senare var vi i Vikingterminalen där jag även träffade på min blivande (utklädd i gröna strumpbyxor, grön tröja, blad på händerna, och blomma på huvudet) å hans svensexagäng. Han hade fått samma uppdrag visade det sig och nu skulle vi partaja vidare ihop.
Det var verkligen superkul.. så nu har vi just kommit hem och vi e ganska så matta båda två..
Bilder finns på vår hemsida: www.annelieochmikael.com
Jag ska gifta mig 30 juni och såhär gick det till igår:
Jag var hemma hos min tärna på make-up-klass (varit inbokat i typ tre månader). När klassen precis var slut så plingar det på dörren och när min kära tärna öppnar så ropar hon på mig och ber mig komma....och där står alla mina väninnor i hennes hall!
Alla kom in och det blev kramkalas som efterföljdes av god lunch. När vi ätit så drar vi iväg med t-bana till Rådmansgatan. Där får vi en lektion i skrattgympa. Det var riktigt löjligt och kul! Lektionen avslutades med att jag fick en stor fin bukett rosa rosor.
Sen satte vi oss i lobbyn (skulle ha varit ute, men regnet öste ner) och fikade och åt goda smörgåsar.
Nästa anhalt blev Fruängen där en av tjejerna bor. Vi drack en massa vin och åt chips och snackade. Sen kom de in med en hel drös med ballonger med olika killnamn på. Jag fick slag när jag fick se hur många namn det var, men det visade sig snart att det inte bara var gamla pojkvänner utan även en del idoler (typ Joey Tempest). Jag fick sätta mig i en fåtölj och berätta om dessa killar en i taget för att sedan stick hål på alla ballonger förutom den med min m2b:s namn förstås.
Sen dröjde det inte så lång tid innan det traskar in en man i lägenheten som sedan visar sig vara en kroki-modell. Kroki blev kvällens sista happening. Det var riktigt roligt och det fnissades en hel del.
Sedan käkade vi smarrig middag och drack ännu mer vin, pratade och skrattade tills folk började bege sig hemåt.
Jag är jättenöjd! Vi hade en härlig dag och jag fick träffa alla kompisar som jag inte sett på över fem år.