Nu är jag fru Stridh!
Måste bara dela med migav min glädje till er andra på bröllopstorget! I lördags gifte vi oss och bröllopet blev verkligen det drömbröllop vi någonsin kunnat önskat oss- och mer därtill. Morgonen började ju väldigt regnig och grå och jag trodde att möjligheten att få ha ett utomhusbröllop var ute, men så när jag var klar hos frisören sken solen från en blå himmel! Kl 16.00 skred vi nerför rosengången i Tjolöholms slottspark inför 46 gäster till tonerna av Concerning hobbits. Vigseln ackompanjerades av min väns underbart vackra sångröst. Efter vigseln blev det bröllopsskål (mycket ris blev det!) och sen fotografering för oss och slottvandring och tävling för gästerna. Sedan satte vi oss till bords och njöt av den alldeles otroliga middagen. Våra toastmastrar skötte galant underhållningen under middagen. Och vi bjöds även på sång från balkongen och oerhört rörande tal. Jag skulle kunna fortsätta skriva i oändlighet, men summa summarum- det var en helt ljuvlig dag och min man och jag svävar ännu på rosa moln. Så till alla er som skall gifta er snart jag önskar er en alldeles, alldeles underbar bröllopsdag! Kram