• wife 2 be - been wife

Hippad igen

Gud vad lurad man kan bli...

Jag som i vanliga fall har koll på det mesta, eller kan åtmionstone ana till mig saker, har nu blivit totalblåst andra veckan i rad.

Det hela började med att kompisen i tisdagsfrågade vad jag skulle göra i helgen. Började ana oråd eftersom detta inte är något hon brukar fråga. Och när jag låg i sängen och hörde ett sms komma blev jag riktigt rädd.

Men dagen rullade på och när jag och barnen åkte iväg på lek & skoj kl 1230 andades jag ut. puh jag klarade mig denna helgen oxå.

Sedan skyndade vi oss hem och var hemma vid 1700 tiden. hade nämligen bestämt med 2 av kompiasarna att vika servetter.

ca 1800 kom de och vi käkade lite glass och gjorde tilltugg med krabbfish och grejer. såg fram emot en mysig vinkväll.
    lite senare knackade det igen. En ny kompis kom som hade sagt att hon skulle komma senare, med henne kom det en till , och min gamla klasskompis ifrån grundskolan, och en kompis till.

DÅ fattade jag. Åhh shit. Hur korkad kunde jag vara egentligen??? Snacka om att bli lurad...

• Svar på tråden Hippad igen
Svar på tråden Hippad igen