Knasiga kommentarer?
fru-07
tycker svärfar inte att en bröllopsfest e "kul" då eller?! :)
fru-07
tycker svärfar inte att en bröllopsfest e "kul" då eller?! :)
asså seriöst, va har ni gått till för butiker allihop?! Jag har aldrig fått nånting annat än bra bemötande i de butiker jag har varit i...
Jag fick frågan av en killkompis (som enligt en annan killkompis va intresserad av mig) om min bror va min pojkvän, eftersom jag tycker väldigt mycket om att krama på min bror och han hade sett det på en konsert vi va på allihop. Jag berättade det för min bror för jag tyckte d va lite cute, men efter d fick jag inte krama min bror mer... Han blev totalt förolämpad! :)
LaNovia:
för min del va d snarare tvärtom, butiksbiträdet satte på mig både slöja o tiara "för att jag skulle få känna mig som en riktig brud" när jag provade klänningar...
min pappas chef o hans fru skilde sig faks av ekonomiska skäl på riktigt, men fortsatte att bo (och va) ihop i flera år, tills de gifte om sig! anledningen va att chefen startade eget me en kompanjon som frun inte litade på, så för att rädda hennes egendom skilde dom sig på pappret, och när företaget mycket riktigt gick omkull så hade de iaf hennes tillhörigheter kvar, även om han fick offra en del av sina...
adi: Ja, för man kan absolut INTE utvecklas o resa tillsammans... :)
Lena+Mattias: Javisst ja, jag glömde... O sen har man ingen tid för varandra o ännu mindre sig själv dom närmsta 20 åren... Hur kunde jag glömma en sån sak...
störtskön unge!