• Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!
  • Fru Henax

Låter som en riktigt härlig dag! KUL! Vilken tur med vädret! (Jag hade också velat haft sol på vårt bröllop!! )Och FINA är ju bara förnamnet på er!!!

Stort grattis!

• Fru Henax

PS! Håller verkligen med om att det är mycket roligare/finare med utomhusbilder än studiobilder!!
    Hoppas få se fler fina bilder på er!

• Lainan

Tack så mycket!

Jag ska lägga upp fler bilder så fort jag får tid, älskar ju själv att titta på andras bröllopsbilder! *ler*

• twentyfirstofapril

Grattis!!!! Jag har väntat på ett livstecken från dig! Vad skönt att allt blev som önskat. Vi har precis börjat landa efter en månad, hämtade en otroligt vacker förstoring hos fotografen igår, nu njuter man bara! Kram! Ska kika på er sida nu.

• Lainan

twentyfirstofapril

Tack så mycket!
    Åhhh, vad jag längtar efter våra fotografier från fotografen, det tar nog ett par veckor till...

• WomanOnTop

Lainan:

vad fina ni var!Grattis! Placeringskorten var jättefina, hur gjorde du texten?

• Sussa - juni 07

Grattis!

Ni var jättefina! Läckert med den långa slöjan! Ser framemot att få se fler bilder...är så roligt att se!

Hade ni ett stort bröllop?

• summer bride

- Lainan

Grattis till giftermålet! :)
    Måste bara fråga: vart köpte du din slöja? Den är urfin!

• Lainan

WomanOnTop

De var löjligt enkla att göra. Jag skrev ut namnet på pappret, fyllde i med embossingpenna, strök på embossingpulver, höll det över brödrosten och vips så var de klara!

Tack förresten!

Svar på tråden Den lyckligaste dagen i mitt liv!