• Malmö 25/8 2007

Behöver tips och råd

Hoppas att någon kan hjälpa mig. Jag har mått lite dåligt de sista veckorna (psykiskt) och då tröstar jag mig med mat och godis. Nu har min mage jäst upp så att jag ser gravid ut, och jag har gått allmänt upp i vikt. Problemet är att jag ska på en jättefest om 2 veckor och vill inte se ut så här då.
    Är det någon som har något tips på hur jag snabbt kan få bort dessa kg och få bort magen? Snälla... Funderar på att inte gå på festen ens...

• Svar på tråden Behöver tips och råd
  • Zafiren

Hej!

Antagligen har du samlat på dig en del vätska eftersom du känner dig så uppsvullen....säkert lite fettmassa oxå men vätskan är det ju inte så svårt att gå ner.

undvik godis o snabba kolhydrater och drick mycket vanligt vatten, försök o röra på dig. Ät mer protein än vad du äter kolhydrater till målen...de binder inget vatten.....är inte bra i längden.....men tillfälligt gör de inget...

När jag känner mig uppsvullen kör jag 1 dag med bara nutrilett o frukt....dan efter har överflödig vätska runnit bort....och så är det lättare att äta mindre resterande dagar....

Hoppas det löser sig! Lycka till1

• linakarin74

Hej!
    Drick en kopp kaffe på morgonen och sen gå ut och gå i en halv timma så skall du se att magen försvinner. Ät inget innan du går ut och går tanken är att du skall bränna fett och inte intagen energi. Människor som styrketränar och deffar gör såhär. Sen skulle jag prova med något vätskedrivande för att ta bort överflödig vätska i kroppen. Så njut av sommarmornarna och gå ut och gå!!! Lycka till, det kommer att gå kalas!

Svar på tråden Behöver tips och råd