Målad gammal folkabuss att hyra?
Vet någon var man kan få tag på en målad gammal folkabuss, lite hippieinspirerad, för kortare transporter till möhippa? Helst i Göteborgsområdet?
Vet någon var man kan få tag på en målad gammal folkabuss, lite hippieinspirerad, för kortare transporter till möhippa? Helst i Göteborgsområdet?
Åhhh, en sån skulle jag vilja åka i.Alltid. Det måste ju gå att få tag i på något sätt, även omd et lät som en ganska svår grej att hitta. googlade lite, kanske kan du få hjälp av den här föreningen? www.typ2-klubben.com/
Hihi, nu startade du en dröm i mig om att en gång få ha en sån där buss. måste börja spara när vi slutat spara till bröllopet
Vi har en från 1970 som vi ska åka på smekmånad i men vi bor inte i Göteborgsområdet...
Ni bor inte i Stockholm då?
Tack Forsfors, bra sida! Hoppas du får tag på en också...
Nej, med VW-buss troligtvis ett par timmar söderut, kanske mer.
Söder om Göteborg alltså?
Nej, söder om Stockholm
Det är inte helt galet! Jag ska kolla ett alternativ, men annars hör jag av mig!
Hej igen!
Jag har inte fått tag på någon Folkabuss och är i desperat behöv av en till nästa helg som sagt, blir det långt om man skulle köra ifrån där du bor till Göteborg (åker först från Stockholm)?
Hej!
Min pappa har två st en från 1964 eoch en fråån -67. Jag vet att han brukar åka på folkabuss träffar ibland... Det borde väl således finnas ngn slags förening?! Går det inte kolla med ngt veteranbils samfund?